![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
![]() |
|
mja..daar ben ik wel ![]() ![]() |
|
me too ![]() ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door skarmoon op 09-10-2006 12:01] ![]() |
|
quote:Ja ![]() |
|
quote: Gaaf. En waarom dan? En de band die na 23:00 speelt? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Voorzover ze geen eigen techneuten meenemen ga ik mixen. En Vermin schijnt 84 punten in de aardschok te hebben gescoord. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Tsja, dat is maar één blad he ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Oordeel zelf. http://www.myspace.com/verminnl http://www.myspace.com/foretoldnl ![]() [Dit bericht is gewijzigd door skarmoon op 09-10-2006 13:24] ![]() |
|
quote: Zeg, tuttebel, heb je nou zin in een avondje brekken of hoe zit dat? ![]() ![]() |
|
Zin altijd, gast ![]() ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
*schop* Vanavond dus. ![]() ![]() |
|
quote:Renee, had je mijn laatste berichie via dat hi5 ofzo nog ontvangen? Ik zoek mailadresse/foonnrs van Tom & Tijn ... ben ze zelf kwijt namelijk .. ![]() |
|
*schop* Vanavond dus. ![]() ![]() |
|
quote: Tijn=(Nico)tino? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Nee Jan-Martijn .. is/was vrijwilliger bij Atak .. Skarmoon/Rene kent em wel ![]() ![]() |
|
quote: Tijn was dat ook ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
@ jenje: je hebt mail (op je zm adres) ![]() ![]() |
|
top dank je! ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |