![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
25 jaar Prilpop is op zoek naar bands Prilpop 07 vindt plaats in het Paasweekeinde van 2007 (Vrijdag 6 t/m Maandag 9 april) in ojc Walhalla in Sevenum (Noord-Limburg). Voor dit jubileum zijn we op zoek naar 21 bands en 6 dj's die zich voor een groot publiek willen presenteren. Alle muziekstijlen zijn welkom! Wat vragen wij ? - De band moet een optreden van ca. 45 minuten neer kunnen zetten. - Voor dj's een set van 1 tot 1,5 uur (ntb). Wat bieden wij ? - Een onkostenvergoeding - Voldoende consumptiebonnen - Een DVD-opname van het optreden (alleen voor bands) - Een gezellige dag! Interesse? Opgeven kan enkel en alleen door een biografie en een demo op te sturen naar: Prilpop 07 Gijssenbergstraat 22 5975 SG Sevenum De deadline is 25 december 2006. Het insturen van demo's na die datum is verspilde moeite. Op de website staat een overzicht van alle ontvangen demo's. Het programma zal in de loop van februari 2007 gepresenteerd worden. Alle bands en dj's die zich opgegeven hebben krijgen bericht of ze geselecteerd zijn. Meer informatie nodig? Stuur even een mailtje naar prilpop@gmail.com of bekijk onze site op Prilpop.nl Of stel je vraag hier. Pritt kills the Brazilian glue-scene ![]() |
|
O, ik dacht pause DJ's ![]() ![]() |
|
Up! (laatste keer) Pritt kills the Brazilian glue-scene ![]() |
|
Demo komt er aan ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Pritt kills the Brazilian glue-scene ![]() |
|
En toe, programmeer eens wat meer metal. Vond het lawaai-gehalte van vorig jaar echt te laag. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
Demo komt eraan ook! ![]() ![]() |
|
ik heb er nu alweer zin in! een van de feesten van het jaar!! ![]() |
|
Aiiii.... snel de nieuwe demo afmaken, de ouwe geeft geen goed beeld van hoe de muziek live is ![]() check out: www.myspace.com/darkreign1 ![]() |
|
quote:Dus het wordt een live-demo? ![]() |
|
Yepzz... sterker nog, mijn drummer komt morgen langs met wat opnames van een optreden en dan gaan we het editen en afmixen. dus we zijn wel op tijd voor de termijn die gesteld is, denk ik, krijg wel echt de neiging om zo perfectionistisch mogelijk met het afmixen om te gaan. check out: www.myspace.com/darkreign1 ![]() |
|
En wat doe je met het boe-geroep vanuit het publiek? ![]() |
|
quote: hahhahahahaha ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Dan belt hij gewoon een of andere reviewer op die zijn band in een of ander blaadje helemaal aanprees.. of die niet even een nawoord wil doen betreft dat boe-geroep. ![]() |
|
Nog metalbands? Het loopt nl. weer niet bepaald storm met de metal inzendingen (al hebben we al een paar aardige bandjes binnen) Pritt kills the Brazilian glue-scene ![]() |
|
quote: Ik stuur deze week ff een cdtje!! ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Stuur hem een Slayer CD. Misschien boekt hij die wel ![]() ![]() |
|
quote: mmmmmm, is dat een voorteken? ![]() ![]() |
|
Je weet maar nooit ![]() |
|
Onze demo zou al lang binnen moeten zijn.. Geen ontvangstbevestiging gekregen, echter. ![]() |
|
Ik bedoel maar!! ![]() ![]() |
|
Jullie staan wel op de site, trouwens. ![]() |
|
quote: Ahh, hier ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |