|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee dat was ik niet in elk geval, maar grappig verhaal |
|
Kut ns, ik heb 3 nummers van Amon Amarth kunnen zien en toen moest ik al gaan. Ook al was het de 5e keer dat ik ze live zag, toch erg jammer. Tyr was wel erg goed! Jammer dat het zo'n korte set was, maarja, ik zie ze nog wel een keer op wacken! Maar live klonk het echt heel goed! Alleen is het niet echt live muziek vind ik zelf, ik vind ze meer een album band. Maar wel heel erg strak gespeeld! Wintersun was ook erg goed! Helaas een stuk moeten missen op zoek naar een pinautomaat. Maar is het misschien een idee om een concert de volgende keer eerder te laten beginnen als het de enige show in NL is en er dus waarschijnlijk een hoop mensen met de trein komen van her en der? En dan kwam ik zelfs nog wel redelijk uit de buurt. [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 26-11-2006 21:55] |
|
Hm, ik vind Tyr juist meer een liveband? Het klonk naar mijn mening in elk geval STUKKEN beter live dan op CD, dus ja... |
|
Tyr was maar saai, maar Wintersun en Amon Amarth (zoals verwacht) waren echt heel goed. Vergeet ik niet snel meer! Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
|
Tyr is op zich zeker een leuk bandje, maar ze pasten niet helemaal bij de andere 2 acts... |
|
Tyr is leuk als opwarmertje maar ik zal er geen cd van kopen. Wintersun was erg goed, mijn haar zit er nog steeds van in de knoop. Amon Amarth was ook goed, maar ik heb ze wel eens beter gehoord. Zanger klonk behoorlijk schor in de Biebob. Al met al een geslaagd avondje |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |