|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ok... als het om kledingskastinhoud gaat dan zal ik wel al jaren in een zwarte fase zitten.. |
|
quote:Bij m'n ouders thuis ligt een enorme stenenverzameling die in de loop der jaren is opgebouwd op allerlei manieren (van vakanties tot beurzen) met ondere andere dingen als agaat, amethyst, bergkristal, kwarts, obsidiaan enzovoorts. Best mooie dingen zelf gevonden. Verder wat stukken bergkristal om vanalles en nog wat te zuiveren van negatieve energie en natuurlijk bakstenen om in te wonen I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Wat voor een soort van 'kracht' heeft amethyst eigenlijk ? Ik heb van vrienden een hanger met een stukje ervan gekregen en wil wel eens weten wat men er mee verbind .. |
|
quote: van een website: Ametist is tegen slapeloosheid, behoedt voor onmatigheid; geeft kalmte, tegen migraine/hoofdpijn. ( http://home.wanadoo.nl/cviersel/edelsten.htm ) If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
ik heb een ONIX (of ODIN) in me harnas ring in weet niet de waarde van die steen, weet iemand anders dat wel ?? Godverdommen.. |
|
quote: Hmm, ik draag sinds kort een armbandje met amethysten, en ik slaap erg goed de laatste tijd. Ik heb er eigenlijk helemaal niet bij stilgestaan dat het door de stenen zou kunnen komen. the only pleasure is pain |
|
quote:BLACK Onyx- Protection, energy shield. Used for grounding and centering oneself. Meditative. Klopt wel redelijk van wat ik me er nog van herinner... (Bron: http://www.newagedirectory.com/cry/crystal_picture.htm) I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ik heb zaterdag olivijn gekregen |
|
Ik heb een chelcedoon om m'n nek hangen,er ligt een groot stuk bergkristal in m'n gang wat kleinere door m'n woonkamer en op de kast ligt nog een doosje met losse steentjes (oa jaspis,onyx).die geef ik bij gelegenheid aan vrienden. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Stuur me maar een E-mail, dan wil ik het wel uitleggen. WIl het niet op ZM zetten. Wiegen Meister ! |
|
Heb een stuk braziliaanse agaat om m'n nek, en wat gelegenheids-stenen van Vampie (onyx, bergkristal en nog 2) die ik of bij me draag, of onder me kussen liggen... That is not dead, which can eternal lie, yet with strange aeons, even death may die - H.P. Lovecraft |
|
ik woon in de edelstenenbuurt hier (met straten als briljant, onyx, heliotroop ed), telt dat ook? |
|
ik heb af en toe een barn steen om m'n nek hangen, die heb ik van m'n papa gekregen toe ie terug kwam van een congres in polen |
|
Ik heb ammatyst(steen van me sterrebeeld en in mijn fav kleur) Onyx (zwart en doet het erg goed in sierraden, zeker met zilver) En lapis (blauw met grijs, tegen de pijn in me rug. En bij mij werkte het prima) En wat Bergkristal en Rozenkwarts omdat het mooi is. Binnenkort heb ik wat boeken over edelstenen en hun werking bla...bla...bla... |
|
Heb wel bakstenen thuis, maar ik weet niet of je dat veel verder helpt... Oh ja, en nog een steen die ik gekregen heb van familie: soort barnsteen-achtig, in de vorm van een haaietand. Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |