|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
je vergeet : http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2258773 |
|
Misschien ga ik wel even kijken als ze in Bibelot te Dordrecht spelen. |
|
en deze dan? 2006-10-15 013 Tilburg The Netherlands 2006-10-20 So What Gouda The Netherlands 2006-10-28 Escape Veenendaal The Netherlands |
|
oh, die zijn er ook nog...prima...vul maar aan die banaan |
|
Okkie gaat Delain tsjekken op 9 december in Zitterd ! |
|
En vanavond in Hedon; cd-presentatie! |
|
gaan we weer naar elkaar zwaaien? Je moeder. |
|
vanaamd. |
|
Hey Spirit. Hoe officieel zijn Uw data. Zie 9 december nix op de sites van Fenix en Delain? ! |
|
behoorlijk direct, misschien weten ze het zelfs niet eens nee geintje, dit zijn bevestigde shows die ik heb doorgekregen. Effe wachten en het verschijnt tezijnertijd op de site denk ik. |
|
Wat een bagger zeg... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
De eerste show, Charlotte maakt een zeer zenuwachtige indruk tijdens het eerste en tweede nummer. Ze staat er wat onwennig bij en haar stem klinkt erg breekbaar terwijl ze zingt. Ze lijkt overdondert te zijn door het enthousiasme van het publiek en dit laat ze zien door breed te lachen en het publiek toe te spreken. Na een nummertje of drie zie je haar langzaam ontspannen, haar stem wordt krachtiger wat haar ten goede komt. Je kunt aan de band aflezen welke muzikanten "doorgewinterde podium beesten" zijn en welke muzikanten zich nog moeilijk een houding weten te geven (maar hee, een eerste optreden sinds de cd en in deze bezetting..). Door de diverse zangers en zangeressen die zich live laten zien (oa George) en die deels op een bandje meedraaien, maakt het net even iets boeiender om naar te luisteren. Alhoewel ik er wel bij moet zeggen dat ik het lichtelijk storend vond dat er zo nu en dan een zanger opdook vanachter het podium, een paar zinnen mee zong en dan weer verdween van het podium. En het bandje wat meedraaide, hoor je nog een zanglijn (geloof Liv en Sharon die ik er tussendoor hoorde) naast die van Charlotte, vond ik jammer. Ook al maakt dat het een stuk afwisselender, aangezien Charlotte toch wel een rechtlijnige (maar wel prettige) zang heeft naar mijn mening. Ik vind nog steeds dat wat je hoort, ook op het podium gezien dient te worden. Anyway, ik denk dat deze band zeker een aanwinst is. Ondanks dat het niet mijn muziek is, is hun muzikale spel op het podium een lust voor het oog. Leuke interactie tussen de bandleden, plezier in het optreden en een publiek wat uit hun dak ging. Ik heb alleen niet echt opgelet wie er precies op het podium stonden en door de warmte ook zo nu en dan de zaal ontvlucht. |
|
de zoveelste gothic band die meezingt met de minidisk... |
|
quote: Niet constant.. Daarbij vind ik de zang toch wel een stuk prettiger klinken dan bij de meeste bands. |
|
quote: done... |
|
klopt ik had je trouwens op msn toegevoegd (adres van nancy gekregen) maar je bent weinig online..? Je moeder. |
|
Op 5 november speelt Delain akoestisch in Beveren (Bel) tijdens de Mindview Metal Convention |
|
Wie weet klinkt het akoestisch wel NOG beroerder? [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 28-09-2006 16:52] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Als je niks zinnigs te melden hebt, blijf dan lekker weg! |
|
volgens mij ben je lichtelijk geraakt door de opmerking van doomy? |
|
Misschien "speelt" hij wel in Delain? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
akoustisch? of akoestisch? of akousties? of akoesties? |
|
Gisteren Delain gezien in 013, het is niet mijn muziek en zal het ook nooit worden, maar wel leuk om Rob en André nog eens in actie te zien. Verder ziet het er vreemd uit dat je 1 zangeres ziet maar er 5 hoort. Komt allemaal een beetje nep over zo. |
|
Ben benieuwd...ze komen op 1 december in de Bosuil samen met After the Silence als support. Wie hebben ze eigenlijk mee dan als bandleden aangezien de hele CD toch een soort van "project" was? |
|
14 dec ook nog in romein in leeuwarden. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |