|
Auteur: |
|
|
Opus Draconis is een underground black-metal band, afkomstig uit portugal. De teksten zijn, anti-christelijk en satanisch, het is black metal met niet al te moeilijke riffs maar wel pakkend ik vind het goede black-metal maar oordeel zelf maar . http://www.nemesismusica.com/opusdraconis/main.htm dan naar downloads en dan op audio of video klikken as stormclouds gather and thunders shatter the light, then the troops of the darkness will strike |
|
Gaaf Enskedese Kopknikkers Bende |
|
quote: Tuurlijk, ik ken de band al een tijdje Enskedese Kopknikkers Bende |
|
Heej dat wist ik nog niet joh,die site kende ik nog niet.Staan wel goede nummers op man.Bedankt! |
|
quote: ooh okeej, woest, ik heb nog bijna geen mensen gehoord die het kennen as stormclouds gather and thunders shatter the light, then the troops of the darkness will strike |
|
Ik ga me maar even aftrekken denk ik Against God and Government |
|
Rukken is voor blekkies iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Duh quote: DUUUH quote: Is die combinazi van woorden in 1 nederlandse zin volgens het nieuwe groene boekje überhaubt toegestaan? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Jou avatar he, is dat een foto van jezelf? Zo ja, kom jij uit dat inteelt dorp dat Neede heet? Je rosje komt me zo bekend voor. Against God and Government |
|
neej niet egt ik kom niet uit neede, maar uit veenendaal, en tsja die avatar, is voor de lol gwoon as stormclouds gather and thunders shatter the light, then the troops of the darkness will strike |
|
Die foto's |
|
quote: Dat is troe man, daar moet je niet mee spotten. Against God and Government |
|
quote: Ben jij even een bofkont! |
Index / Heavy Metal |