|
Auteur: |
|
|
Vind je dat je in je beroep of opleiding genoeg spiritueel kan ontwikkelen ? |
|
Bedoel je DANKZIJ je beroep, of dat er naast je beroep tijd genoeg over is daarVOOR? |
|
Ik bedoel geintegreerd in je beroep en opleiding .of als onderdeel van je beroep of opleiding . [Dit bericht is gewijzigd door Satan op 16-01-2002 22:14] |
|
Nee, totaal niet. Ook al er wel sprake was dat er misschien tai-chi avonden zouden komen maar daar heb ik niets meer van gehoord. |
|
Nee, absoluut niet. En daar zit ik ook niet op te wachten. Heads I win, tails you lose |
|
Natuurlijk niet! Geld is een deprimerend domme aangelegenheid, en geld verdienen net zo goed. Mocht je daarin spirituele vervulling vinden, noem jezelf dan gelukkig... of niet. |
|
Nee, helaas niet. Ik kan wel mijn sociale vaardigheden en dergelijke ontwikkelen, maar op spiritueel vlak....nee... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
zit ik niet op te wachten, imo tijdsverspilling en buitendat vind ik het niet passend.. Als je je op dat gebied wil ontwikkelen kun je dat ergens anders vast wel doen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
nee m'n werk is aleen goed voor spier en geld ontwikkeling maar m'n geest en hersenen worden er lui van |
|
Jahoor, ik sta dus achter de bar, en je kunt hier soms verdomd interesante gespreken voeren, laatst nog met 'n agnost over theologie zitten kwekken. |
|
Mijn sociale vaardigheden worden verbeterd op^mijn school, vele toffe mensen om mee te praten, ook wel soms om mee te zeveren. op spirritueel vlak weet ik mij daar ook wel te ontwikkelen, ze bewonderen veel van mijn tekeningen, praat veel, enorm veel over sociaal bewogen thema's, zelfs met docenten. Mijn school helpt me sociaal te zijn. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ach, als rij-instructeur leer je een hoop, je komt vele mensen tegen uit alle lagen van de bevolking, van alle sociale klassen en leeftijden... Ik blijf mezelf verrijken met kennis op deze manier. Errug leerzaam. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Toevallig heb ik daar de laatste tijd best veel over nagedacht. Ik ga 1 dag p/w naar school en voor de rest stage. Ik ben er achter gekomen dat ik dat in m'n eigen tijd moet doen op eigen initiatief. |
|
Ik heb het vak sociale vaardigheden op school, en daar heb ik niet over te klagen met mijn 9. Verder hou ik me niet zo bezig met dat spirituele gedoe, heb het met real life al druk genoeg.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
in mijn vraag zit niet besloten dat ik spirituele zaken wil integreren ,maar of het naar wens is . als het niet naar wens is ,dan wilde ik graag weten hoe je het graag zou willen dat het was . en als je het zo goed vind hoeft er mijnsziniens geen kritiek op spiritualiteit geleverd te worden omdat dat niet mijn vraag was je mag echt leven zoals je zelf wil,zolang je anderen niet schaadt in hun ontwikkeling . als andere mensen zich wel met spiritualiteit willen bezig worden mogen ze dat en als anderen dat niet willen dan mag dat ook . |
|
quote:Ik kan moeilijk zeggen hoe ik het zou willen, als ik dat wist kon ik het gemakkelijker veranderen. I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Gooi het nog eens op! Want het is een goed idee!!! (Aangenomen dat je de hele dag achter een bureau zit) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Mijn opleiding heeft wel veel te maken met mijn interesses(lees heel graag en ben germanist met literatuur als optie).Mijn beroep houdt mijn geest jong omdat het mijn taak is jonge mensen iets bij te brengen...dus dat zit wel goed. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Klinkt interessant, wil je wat meer vertellen over je studie . heeft het te maken met Duitse Oostenrijkse en Nederlandse/Vlaamse taal en cultuurgeschiedenis ? [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 19-01-2002 23:04] |
|
quote: Het was heel gevarieerd-ik zag Europese literatuur,kunstgeschiedenis,Engels toneel,Nederlandse en Belgische poëzie,de groteske,het postmodernisme en dan nog meer(heb je een week?) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Alles is welkom ,favoriete citaten ,literatuur ,stromingen ,geschiedenis en poezie . [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 20-01-2002 0:52] |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek |