IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Hardcore Superstar in 013 -->zat 30-9-->(Glam!)
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-09-2006 11:30 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

za 30 september 2006
Hardcore Superstar

Babylon Bombs + The Goods

POP-ROCK / Bat Cave / AANVANG 20.30 / Zaal open 20.00 / E8,00

Gaan hier nog mensen heen? Voor iedereen die van glam/hair metal houdt een aanrader iig! Rockt behoorlijk

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-09-2006 11:34 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

http://www.myspace.com/hcssgbg

de myspace, komen trouwens uit Gothenborg

Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 23-09-2006 11:38 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

He dat heb ik geloof ik in 2003 gezien, in een zaal met niet eens 100 mensen. Totaal niet mijn muziek, maar die gasten maken er wel een leuke show van (als je er van houd).

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 23-09-2006 11:41 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

Ach, een beetje glamrock kan best lachen zijn. Toen ik in Stockholm was vorige maand, liepen daar ook nog genoeg teeners in glamkledij rond...lag onder de tafel van het lachen..

Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-09-2006 11:50 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

In Zweden schijnt Glam de shit te zijn, motley crue gewoon populairder dan Justin Timberlake. Kijk daar score je best wel punten mee.

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com