|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Tjokkefoll Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Ik ben vrijdag al rond 17.30 in Eindhoven.....wie ow wie nog meer om wat te |
|
quote: samen met heuyke en hub tjokkefoll worden |
|
quote: HEUY!!!! Zeker Tinuske....ben er al om 17.30 |
|
quote: ik probeer er ook zo vroeg te zijn....vantevoren ergens gaan eten en vooral drinken [Dit bericht is gewijzigd door The Tinus op 01-11-2006 22:25] |
|
Dan zal onze Juupvoorraad er hard doorheen gaan gok ik zo |
|
Yep, reken daar maar op Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
tof! aanwezig http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
|
|
HEUY!!!! We komen vanuit Roermond met 5 Jupiler-Aholics jullie kant op |
|
Gezellig! <-- Juup |
|
HEUY!!!! Wat een feestje........Judge M.: Sorry voor de rotzooi...Johnny bedankt voor je trashplek....en de merchandisezooi de volgende keer niet in mijn weg zetten Eeeej Tinus, waar is je auto [Dit bericht is gewijzigd door HEUY op 04-11-2006 11:08] |
|
Tering wat was ik weer zat...wel een super avondje gehad in Dynamo Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Gelukkig hebben we de foto's nog, inclusief een lichtgevend biertje... Het was tsjokkevoll, maar mijn portemonnee was tsjokkeleeg; is kwantumkorting een optie voor de Dynamo? Overigens; eerste twee bands waren standaard thrash/death, al had de opener wel het beste geluid. Helheim was, na een slecht begin (geluidsman had zijn oren aan de verkeerde kop leek het wel) uitstekend op dreef, af afsluitend Hellfahrt was ook niet slecht. [Dit bericht is gewijzigd door Vampire John op 04-11-2006 20:32] Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Post die foto John, vond 'em wel geinig hahaha, zou 'em nog wel 's willen zien...yep, mijn beurs was ook tjokkeleeg....Jupiler voor 2,25 is een beetje gekkenwerk trouwens....maar goed, wel lol gehad Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Ach ja.. Kan gebeuren zullen we maar zeggen zo lang het niet te vaak gebeurt . Alles nu een beetje OK beste kerel? |
|
Gokje....iets met kots? spelfout weggehaald... |
|
quote:Nee. En daar wilde ik het graag bij laten |
|
Geen kots...wel allen extreem zat Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: O jee, hij heeft je huis ondergescheten spelfout weggehaald... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |