|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zondag 29 oktober @ De Goudvishal in Arnhem: CALLENISH CIRCLE + supports: Pulverizer + Why She Kills + Mortal Form More info soon! www.callenish-circle.com !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Aha! Pulverizer weer op de planken! Mooi werk |
|
En de eerste show van WHY SHE KILLS natuurlijk... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Hoe zeker is dit? Zie het namelijk nergens op de site staan... come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Leuke line-up .. WSK zou ik live wel eens willen zien .. nummers zijn interessant, maar wil het live wel eens zien wat ze er van bakken |
|
|
|
* up * !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
pre-party...?! |
|
idd... week daarop de Wacken pre-party? hehe |
|
quote: Ahja zo heeft de AMM weer wat reclame en staat het voor de bands ook leuk tussen de andere optredens. Maar verder, wat een onzin zeg |
|
Zondag 29 oktober Callenish Circle, Pulverizer, Why She Kills & Mortal Form. Zaal open 16:00 Entree € 6,00 Callenish Circle Razend onderschatte Melodische Death Metal en dat terwijl we eigenlijk toch wel best een beetje trots mogen zijn op deze band van eigen bodem. Al sinds 1992 bezig is met een eigen geluid vol subtiele accenten en loopjes terwijl alles heerlijk weg beukt. Pulverizer Het Nederlandse collectief Pulverizer doet haar naam eer aan, heerlijk lompe Old School Death Metal dendert al platwalzend alles omver en laat niks onberoerd en dat al sinds 1991. Why She Kills Met 2 zangeressen op zak en dan nog geen Gothic band… Verrassend. Dat moeten de Ex-Genetic Wisdom leden ook gedacht hebben toen ze Why She Kills vorm gaven, want het is inderdaad wel weer eens wat anders. De muziek is er in iedergeval niet minder bruut om, pakkende cleane zang lijnen worden afgewisseld met vrij melodisch hakwerk en ervaring klinkt altijd goed. Mortal Form Oudgedienden Mortal Form zijn ook van de partij vanavond en het lijkt goed te gaan met de Thrashy Death Metal formatie. Nog geen grammetje geweld ingeleverd en muziek staat nog steeds als een huis waardoor vooral de kwaliteit boven gemiddeld is. Altijd leuk om live te zien. www.callenish-circle.com www.pervert-army.com www.whyshekills.com !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
!!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Nou, iedereen fiks opgewarmt voor de AMM? Oftewel, hoe waren de bands? |
|
Mortal Form was erg gaaf, Pulverizer en Callenish Circle waren ook erg gaaf. Alleen Why She Kills vond ik niks met die 2 vrouwen, en het was ook vrij rustig 20 tot 30 man maar |
|
.. tja als je vrouwen niks vind .. |
|
Dat vind ik wel haha! , Maar bij die muziek vond ik het niet echt passen |
|
quote: Volgens de teller bij de dagkassa waren er 80 betalende bezoekers. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote:Hij telt de vrouwen niet mee |
|
Tuurlijk tel ik die wel mee!!! |
|
quote: Wat zijn al die andere lui op de foto dan? Poppen? Anyway, op metalshots foto's gezien |
|
Het was wel behoorlijk druk voor een zondag middag/avond en voor de bands die er speelden. Mortal Form was wel OK. Why She Kills was niet echt een succes. Begin was erg rommelig. De zenuwen straalden er vanaf, maar tegen het eind begon het al wat beter te lopen. De dames missen nog ervaring, denk ik. Wil ze een paar shows later nog wel een keer zien. Pulverizer was gewoon 'diesco diesco'. En CC vond ik geen ruk aan, maar dat was altijd al zo geweest. |
|
quote:Dan is het voor de band van harte te hopen dat ze bij hun komende 2 grotere supportshows goed voor de dag komen. |
|
quote: Door hun aankondigingen verwachten veel mensen er heel veel van, zou wat jammer zijn als ze het niet kunnen waar maken dan. Wat was dat Mortal Form eigenlijk? Leuk? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 31-10-2006 15:40] |
|
quote:My point exactly. Hoe hoger je inzet, hoe harder je op je plaat gaat. O ja, en 7th_F_A mag haar mail even checken |
|
Stringgggggggggggggggggggggggggggggggggg www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |