IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Callenish Circle + Pulverizer + Why She Kills + Mortal Form @ De Goudvishal in Arnhem (zo 29/10) Volgende pagina
Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 26-09-2006 15:01 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Zondag 29 oktober @ De Goudvishal in Arnhem:

CALLENISH CIRCLE

+ supports: Pulverizer + Why She Kills + Mortal Form

More info soon!

www.callenish-circle.com

!!! THE SIGN IS ON !!!

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 26-09-2006 17:12 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Aha! Pulverizer weer op de planken! Mooi werk

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 26-09-2006 19:24 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

En de eerste show van WHY SHE KILLS natuurlijk...

!!! THE SIGN IS ON !!!

Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 27-09-2006 12:21 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Hoe zeker is dit? Zie het namelijk nergens op de site staan...

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 27-09-2006 12:35 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

quote:
Op 27 september 2006 12:21 schreef Panzerke het volgende:
Hoe zeker is dit? Zie het namelijk nergens op de site staan...

Is gisteren definitief bevestigd door Goudvishal.

Zal binnen enkele dagen wel op de site staan.

!!! THE SIGN IS ON !!!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-09-2006 12:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Leuke line-up .. WSK zou ik live wel eens willen zien .. nummers zijn interessant, maar wil het live wel eens zien wat ze er van bakken

goudvishal
Usericon van goudvishal
Posted 28-09-2006 15:33 by goudvishal Wijzig reactieProfiel van goudvishalQuote dit berichthttp://www.goudvishal.nl

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 14-10-2006 13:42 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

* up *

!!! THE SIGN IS ON !!!

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 14-10-2006 16:05 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

pre-party...?!

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 14-10-2006 16:07 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

idd...

week daarop de Wacken pre-party? hehe

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-10-2006 16:12 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2006 16:07 schreef FRNK het volgende:
idd...

week daarop de Wacken pre-party? hehe

Ahja zo heeft de AMM weer wat reclame en staat het voor de bands ook leuk tussen de andere optredens. Maar verder, wat een onzin zeg

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 19-10-2006 19:05 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Zondag 29 oktober

Callenish Circle, Pulverizer, Why She Kills & Mortal Form.

Zaal open 16:00
Entree € 6,00

Callenish Circle
Razend onderschatte Melodische Death Metal en dat terwijl we eigenlijk toch wel best een beetje trots mogen zijn op deze band van eigen bodem. Al sinds 1992 bezig is met een eigen geluid vol subtiele accenten en loopjes terwijl alles heerlijk weg beukt.

Pulverizer
Het Nederlandse collectief Pulverizer doet haar naam eer aan, heerlijk lompe Old School Death Metal dendert al platwalzend alles omver en laat niks onberoerd en dat al sinds 1991.

Why She Kills
Met 2 zangeressen op zak en dan nog geen Gothic band… Verrassend. Dat moeten de Ex-Genetic Wisdom leden ook gedacht hebben toen ze Why She Kills vorm gaven, want het is inderdaad wel weer eens wat anders. De muziek is er in iedergeval niet minder bruut om, pakkende cleane zang lijnen worden afgewisseld met vrij melodisch hakwerk en ervaring klinkt altijd goed.

Mortal Form
Oudgedienden Mortal Form zijn ook van de partij vanavond en het lijkt goed te gaan met de Thrashy Death Metal formatie. Nog geen grammetje geweld ingeleverd en muziek staat nog steeds als een huis waardoor vooral de kwaliteit boven gemiddeld is. Altijd leuk om live te zien.

www.callenish-circle.com
www.pervert-army.com
www.whyshekills.com

!!! THE SIGN IS ON !!!

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 28-10-2006 9:27 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

!!! THE SIGN IS ON !!!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-10-2006 0:33 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Nou, iedereen fiks opgewarmt voor de AMM? Oftewel, hoe waren de bands?

metallica92
Usericon van metallica92
Posted 31-10-2006 9:00 by metallica92 Wijzig reactieProfiel van metallica92Quote dit bericht

Mortal Form was erg gaaf, Pulverizer en Callenish Circle waren ook erg gaaf. Alleen Why She Kills vond ik niks met die 2 vrouwen, en het was ook vrij rustig 20 tot 30 man maar

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 31-10-2006 9:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

.. tja als je vrouwen niks vind ..

metallica92
Usericon van metallica92
Posted 31-10-2006 9:44 by metallica92 Wijzig reactieProfiel van metallica92Quote dit bericht

Dat vind ik wel haha! , Maar bij die muziek vond ik het niet echt passen

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 31-10-2006 9:52 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2006 9:00 schreef metallica92 het volgende:
Mortal Form was erg gaaf, Pulverizer en Callenish Circle waren ook erg gaaf. Alleen Why She Kills vond ik niks met die 2 vrouwen, en het was ook vrij rustig 20 tot 30 man maar

Volgens de teller bij de dagkassa waren er 80 betalende bezoekers.

!!! THE SIGN IS ON !!!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 31-10-2006 10:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2006 9:52 schreef Hoolie99 het volgende:
Volgens de teller bij de dagkassa waren er 80 betalende bezoekers.
Hij telt de vrouwen niet mee

metallica92
Usericon van metallica92
Posted 31-10-2006 10:21 by metallica92 Wijzig reactieProfiel van metallica92Quote dit bericht

Tuurlijk tel ik die wel mee!!!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-10-2006 10:58 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2006 9:00 schreef metallica92 het volgende:
het was ook vrij rustig 20 tot 30 man maar

Wat zijn al die andere lui op de foto dan? Poppen? Anyway, op metalshots foto's gezien

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 31-10-2006 14:52 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Het was wel behoorlijk druk voor een zondag middag/avond en voor de bands die er speelden.

Mortal Form was wel OK.
Why She Kills was niet echt een succes. Begin was erg rommelig. De zenuwen straalden er vanaf, maar tegen het eind begon het al wat beter te lopen. De dames missen nog ervaring, denk ik. Wil ze een paar shows later nog wel een keer zien.
Pulverizer was gewoon 'diesco diesco'.
En CC vond ik geen ruk aan, maar dat was altijd al zo geweest.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 31-10-2006 15:27 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 31 oktober 2006 14:52 schreef soepkoeltoer het volgende:
Why She Kills was niet echt een succes. Begin was erg rommelig. De zenuwen straalden er vanaf, maar tegen het eind begon het al wat beter te lopen. De dames missen nog ervaring, denk ik. Wil ze een paar shows later nog wel een keer zien.
Dan is het voor de band van harte te hopen dat ze bij hun komende 2 grotere supportshows goed voor de dag komen.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-10-2006 15:31 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2006 15:27 schreef Judge M. het volgende:
Dan is het voor de band van harte te hopen dat ze bij hun komende 2 grotere supportshows goed voor de dag komen.

Door hun aankondigingen verwachten veel mensen er heel veel van, zou wat jammer zijn als ze het niet kunnen waar maken dan.

Wat was dat Mortal Form eigenlijk? Leuk?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 31-10-2006 15:40]

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 31-10-2006 15:42 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 31 oktober 2006 15:31 schreef MMayo het volgende:
Door hun aankondigingen verwachten veel mensen er heel veel van, zou wat jammer zijn als ze het niet kunnen waar maken dan.
My point exactly. Hoe hoger je inzet, hoe harder je op je plaat gaat.

O ja, en 7th_F_A mag haar mail even checken

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 31-10-2006 16:02 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Stringgggggggggggggggggggggggggggggggggg

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com