|
Auteur: |
|
|
Zondag 29 Oktober INDIE HALLOWEEN BALL BAREFIET FEST Simplon Groningen, Grote zaal Van 14.00 - 23.00 u. Entree 12 Euro Malkovich The Architect Instil Seizure Flowers For Whores Jetsetready A Silent Express The Last Mile Marat Rush N Attack Omission Dead Horse Running Massive Assault http://www.simplon.nl/?nid=1074&shift=2419200 Bla |
|
Present. Touché, pussycat! |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Choristus, ik wist niet dat we met zoveel vette bands speelden die datum! Deadhorserunning is ook erg leuk overigens! En rush&attack is nu al legendarisch natuurlijk! [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 27-09-2006 22:36] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Nou, het kan maar zo, dat ik er dan ook ben. |
|
Wie is INDIE? Suck my piss |
|
GEWOON EVEN GOOGLEN SLIMKEES! |
|
en wat spelen die bands zoal? Je moeder. |
|
De bands die ik ken hiervan (Instil, Malkovich en The Last Mile) spelen hard/metal/thrashcore. |
|
Correctie. Het moet zijn: Zondag 29 Oktober HALLOWEEN BALL Simplon Groningen, Grote EN Kleine Zaal Van 15.30 - 23.00 u. Entree 10 Euro [Dit bericht is gewijzigd door Grindmaster?Flesh??? op 12-10-2006 12:03] |
|
Malkovich - Neerlands trots en experimentele punkers/rockers Omission - hardcore met een rock 'edge' The Architect - trash metal in de Goteborg traditie met hc 'edge' Marat - melodieuze emo met een groove + vrouw op zang A Silent Express - melodieuze en atmosferische indie rock Seizure - technische (death) metal met grind invloeden Flowers For Whores - de enige buitenlands band, metalcore uit Tsjechie Dead Horse Running - Friese triple gitaar rock en roll actie Jetsetready - progressieve emo , screamo The Last Mile - experimentele (old-school) emo crust Massive Assault - old school death metal Instil - metalcore van de nieuwste school, vaarwel show voor hun gitarist en drummer! Rush N Attack - hardcore en roll Bla |
|
Helaas niet aanwezig [Dit bericht is gewijzigd door Tucker 10-4 Harley op 28-10-2006 15:49] |
|
Ons outfit wordt... bad-gasten. En aan het einde van de avond lopen we er weer bij als zombies. |
|
Ik ga toch maar niet. Jammer, maar de meeste bands die ik echt graag wilde zien, spelen wel vaker. Touché, pussycat! |
|
Aanwezig!! |
|
Entree: €10 Deuren open: 15:30 Speel schema Beneden zaal : 1 Dead Horse Running (16:00 - 16.25) Boven zaal : 2 Marat (16:30 - 17:00) Beneden zaal : 3 Rush N Attack (17:05 - 17:20) Boven zaal : 4 A Silent Express (17:25 - 17:50) Beneden zaal : 5 Flowers For Whores (17:55 - 18:25) Boven zaal : 6 Seizure (18:30 - 18:55) Beneden zaal : 7 Omission (19:00 - 19:30) Boven zaal : 8 Massive Assault (19:35 - 20:00) Beneden zaal : 9 The Architect (20:05 - 20:35) Boven zaal : 10 Jetsetready (20:40 - 21:05) Beneden zaal : 11 Instil (21:10 - 21:40) Boven zaal : 12 The last mile (21:45 - 22:10) Beneden zaal : 13 Malkovich (22:15 - 23:00) "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Zo, blij dat ik toch heen ben gegaan gisteren. Kwam pas rond 19:30 binnenvallen en had dus al het grootste gedeelte van de bands gemist (ook Seizure helaas..) Ik kon nog net de 2 laatste nummers van Omission meepakken. Klonk aardig, ze kregen de zaal ook lekker in beweging. Daarna Massive Assault. Heb ze al vaker en ook beter gezien (minder dronken?) maar wel een enerverende show! Geile Speedo's aan die bij navraag toch extra opgevuld bleken te zijn Verder speelden ze niet te lang (40 min ong dacht ik) en da's precies lang genoeg om te blijven boeien. Leuke show!! Daarna Architect. Ook weer leuk uitgedost met witte fabriekspakken die ze bij worstenfabrieken ook dragen. Muzikaal ook wel interessant, 'trash metal in de Goteborg traditie met hc edge' stond er op de site. Mwoah ja, in die omschrijving kon ik me wel vinden. Toch was het naar mijn idee net niet strak en puntig genoeg en de gitaarsolo's waren wel goed geprobeerd maar kwamen niet echt uit de verf. Na een half uur vond ik het dan ook wel best. Ben wel benieuwd hoe deze band zich gaat ontwikkelen, hebben wel potentie. Daarna Instill. Het was de laatste show voor de drummer en gitarist en die hadden duidelijk plezier in de 'afscheidsshow'. Een overtuigende en professionele set, maar muzikaal is het gewoon niet helemaal mijn ding. The Last Mile viel me erg tegen, heb ze wel in betere vorm gezien. Moet eerlijk toegeven dat ik ook even 'metaalmoe'was ben ff in de bar gaan zitten. Afsluiter Malkovich was dik in orde! Een soort van technische noisy emo punkrock 'n roll. Deze jongens zijn al wat langer bezig en weten hoe ze een goede show neer moeten zetten. Helaas waren veel mensen al afgetaaid en speelden ze voor een half lege zaal. Al met al toch nog een leuk feestje dankzij de gezellige dronken sfeer, er werd onder andere nog een uitgebreide polonaise gedaan en gestage dived. Leuk initiatief, en goede opkomst ook! Wel blij trouwens dat ik oordopjes mee had het was weer teringhard bij sommige bands... |
Index / Concerten |