|
Auteur: |
|
|
Niet alleen op muziekgebied, maar al het sociale gebeuren hier in het noorden wordt momenteel afgelast [Dit bericht is gewijzigd door Amarantha op 25-04-2001 13:35] No regrets and no remorse... |
|
Gvd ... daar was ik dus van plan om naar toe te gaan |
|
doodskieten die naaiers.. het gaat ze alleen mar omd e economie.. maar ik vat het nog steeds niet als je die arme beesten niet inent.. worden ze afgemaakt..dan heb je dr toch oook nix meer aan??!!!! stomme dierbeulen..sorry hoor maar dit vin ik echt heel triest!! en dat dynamo en alle fijne dingen van de komende maanden niet door gaan SHIIIIIIIT fuck Ik vergiet als zeef hebben |
|
quote: Heb je die daar dan? "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Dan zullen ze op 5 mei in Zwolle ook de boel wel afblazen |
|
quote: Ben jij nog nooit noordelijker geweest dan Zwolle ? No regrets and no remorse... |
|
Ehm... Ja! Hoogeveen! "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: Duidelijk! No regrets and no remorse... |
|
hehe "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
|
|
Wanneer gaan ze euro-parlementariƫrs preventief ruimen? "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote:Ik hoorde gisteren op het nieuws dat de optredens gewoon doorgaan ... dus kunnen we toch nog after forever gaan bekijken |
|
Het is nog steeds niet 100% zeker dat het feest op 5 mei in Zwolle doorgaat. En volgens mij is Wageningen al afgelast. |
|
quote:Ik hoop dat ik de wagen kan meekrijgen... Is alleen wel balen dat ze om middernacht spelen en ik de dag erop weer moet repeteren...... DAMN!! Ik heb het weer veel te druk..... |
|
quote:In wageningen is alleen de parade van oude sokken ..erm veteranen afgelast. De optredens gaan gewoon door dacht ik. |
|
volgens de organisatie van Kabaal am Gemaal waar After Forever zal spelen in Wageningen ( http://www.kabaal am gemaal ) gaat het gewoon door I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
Index / Concerten |