|
Auteur: |
|
|
Waarom dat hele verhaal dat niks met het concert te maken heeft verder erbij? |
|
voor de mensen die Hammerfall niet kennen |
|
Ik wou dat ik daar 1 van was. |
|
Riddermetalband!! |
|
quote:De keer dat ik ze 013 gezien heb hadden ze wel een kasteel bij compleet met ophaalbrug Edit: verrek! Ik heb ze daar al 2 keer gezien [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 29-09-2006 16:09] |
|
quote: Hehe, diehard fan dus. |
|
quote:En daar ben je trots op? My goth hoe sneu .. ga je als metalband op tour, nem je je kasteeltje mee |
|
quote:Ik schrok er zelf van eigenlijk |
|
Niks is toffer dan een stageset met ophaalbrug ik wou dat er meer bands waren met een ophaalbrug ROOOOOELS [Dit bericht is gewijzigd door Arghoslent op 29-09-2006 20:01] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Arghoslent op 29-09-2006 20:01] |
|
Hm misschien was ik nog wel gegaan ook, maar Deicide speelt geloof ik binnen een marge van een week ook in Sneek. Ga ik daar liever heen, is nog goedkoper voor mij ook ...tenzij Deicide WEER afzegt natuurlijk |
|
Tsja Hammerfall.... 1x gezien op Dynamo '98 met als hoogtepunt: de bassist die op zijn muil gaat, geniaal! En 1 van de gitaristen die een set lang zijn gitaar niet lijkt te kunnen stemmen.. Helaas.... Wel mooi weer trouwens... |
|
Pix from the day after in Antwerp online @ www.musketeerofdeath.nl |
|
Die moeten we niet hebben. Foto's van het podium wat in de brand vloog in 013 willen we! |
|
quote: Is dit een verkapte bekentenis dat je toch weer aanwezig was? Volgens mij was het nep, die piepkleine vlammetjes na die ontzettend mislukte vuurspuwact (die volgde na de meest sneue gitaarsolo ooit, van de hand van dhr. Dronjak, prutscher is dat toch...). Je moet wel heel true zijn om lekker door te spelen als je toneeltje écht in vlammen dreigt op te gaan. En dan ook nog die Cans zo stoned als een garnaal op het podium. 10 bassdrums waren dan wel weer gaaf. Het was me weer een potsierlijk avondje! [Dit bericht is gewijzigd door bonjovisucks op 29-01-2007 14:25] Some suffer to the point where they go numb. Others are so numb they deserve to suffer... |
|
Mmmm ik zal Frnk eens vragen of dat allemaal waar is wat er over Hammerfall wordt geschreven. |
|
quote:Nope. 3 mensen die wel aanwezig waren attendeerden me erop |
Index / Concerten |