|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Met de volgende bands: Holy Moses Heidevolk The Lucifer Principle Asrai Next Waste Dimension Plusminus Dark Reign Zaal open: 15.30 Kaartje vvk: 12,- In de Underground in Lelystad Neringweg 159 0320-285528 Meer info via: http://www.aaltjesrock.nl [Dit bericht is gewijzigd door metalteacher op 06-10-2006 17:42] |
|
|
|
Mede aanwezig. |
|
Stout om zomaar een onderwerp te beginnen zonder mijn medeweten.... |
|
Voor Aaltjesrock gaan we een leuke vuurshow erbij doen. En een leuke multimediashow met Next Waste Dimension. Vanaf volgende week een leuke Aaltjesrock prijsvraag bij ons op de site, met een leuk prijzenpakket erbij: 1x Asrai Girlie 1x TLP girlie 1x TLP cd (flamethrower) 1x Plusminus aansteker 1x Plusminus XL shirt (gedragen door de band en ongewassen ) 1x gesigneerd bekken Plusminus 1x Geldersche Rookworst 2x Noord Geldersch Metaal bier 2x kaartjes Aaltjesrock Lijkt me een leuk pakketje dacht ik zo...... Rock 'n Roll!!! http://www.aaltjesrock.nl |
|
Prijsvraag is nu online. En ook kun je vanaf nu online kaarten bestellen. De kaarten zijn dit keer ontworpen door onze bloedeigen webhobbit Peter Hagen. |
|
en waar is het? ah lelystad, opzich wel handig om het in je post te zetten, ga der maar vanuit dat het niemand interesseert zonder complete info [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-10-2006 13:14] Je moeder. |
|
quote: Men weet toch waar het wordt gehouden, d0h.. en er staat een website bij. Dus.. shut up en ga gewoon heen! |
|
Yep, al was t alleen maar voor de godse gave show die Heidevolk van plan is..... |
|
quote: We zijn heel benieuwd!!! see you at occultfest! |
|
Daar! |
|
Ja! Hopelijk dat ze volgend jaar weer gewoon in Harderwijk terecht kunnen... Niet dat ik Aaltjesrock niet in Lelystad wil hebben (wel zo makkelijk, want ik woon er), maar Aaltjes hebben niet zoveel met L'stad als wel met H'wijk te maken... Ik heb iig kaartjes... een collega van me heb ik ook meegevraagd... Is geen metal gewend, maar het lijkt haar erg leuk het eens mee te maken... Ik koop nog oordopjes voor haar :D Ik heb er zin in ! If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Inderdaad, die kans is aanwezig dat het volgend jaar gewoon weer in Harderwijk is, waar het allemaal ook begon een jaar of zes geleden. |
|
quote:Zozo... Ken ik jullie al weer ZOOOO lang? |
|
quote: Ja Regeer time flies when you are having fun and beer ofcourse. see you at occultfest! |
|
Geen wonder dat m'n haren beginnen uit te vallen..... |
|
en dan over die collega die mee zou gaan naar Aaltjesrock... die gaat niet... aldus heb ik 1 kaartje over... Heeft iemand nog geen kaartje, maar wil wel: meld het me even ( sarjenka@gmail.com ) dan neemt Pjotr (Devoraz) deze wel mee naar de zaal, aangezien hij er al vanaf het begin zal zijn. Ik zelf niet, want ik wil gewoon rond het aanvangstijdstip m'n avondeten rustig naar binnen werken enzo :D oja, gewoon 12 euro kost ie [Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 22-10-2006 20:39] If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
eeeennnnn **skupke***** |
|
Rare jongens die Groningers...... |
|
quote: Gelukkig bint Friezen wel normaal he metalteacher? Fryslan boppe! see you at occultfest! |
|
The Lucifer Principle zal zaterdag haar naam eer aandoen! nieuwe nummers, licht ontvlambare show! |
|
eeeuuuhhhhh ben btw tukker van origine.......... |
|
quote: Nou ben benieuwd! Wij zijn iig aanwezig dus burn the place! see you at occultfest! |
|
we zullen het niet té letterlijk nemen morgen...... |
|
Een tukkerse Groninger..... Nog Veel gekker...... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |