![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
wederom peter bjorn and john, young folks. wat een heerschend nummer ![]() ![]() |
|
Einstürzende Neubauten - Vanadium-I-Ching [Dit bericht is gewijzigd door Iscariah op 03-10-2006 22:19] ![]() |
|
Darkthrone - Panzerfaust ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Ja, sowieso die hele cd heerscht den pan uit. ![]() |
|
Zekers te weten. ![]() NP: Immortal - At the Heart of Winter Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Chaos88 : dirty whore. speciaal voor die hoer van een sharon. damn wat maakt dat mens me pissig. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
X-tinxion - Deep Down inside ![]() ![]() |
|
Code - The Cotton Optic ![]() |
|
Integrity - Humanity is the Devil Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
panzerchrist - batallion beast signature ![]() |
|
Napalm Death - Smear Campaign ![]() ![]() ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Metallica - Kill 'em All ![]() Albums als deze staan gewoon boven de wetten van tijd en ruimte, dit blijft gewoon net zo briljant klinken als toen ik het de eerste keer uit mijn draagbare radio/cassetterecordertje hoorde schallen op mijn tienerkamertje ergens in het midden van de jaren '80. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Heh, toevallig ik zet ook net Metallica op. Battery ![]() ![]() |
|
Da's zeker toevallig. ![]() Ik dacht trouwens dat ik er weer alleen voorstond met mijn zojuist geopende blik bier. Raaghh! Living and dying laughing and crying Once you have seen it you will never be the same Life in the fast lane is just how it seems Hard and it is heavy dirty and mean Motorbreath Its how I live my life I can't take it any other way Motorbreath The sign of living fast It is going to take Your breath away Don't stop for nothing its full speed or nothing I am taking down you know whatever is in my way Getting your kicks as you are shooting the line Sending the shivers up and down your spine Motorbreath Its how I live my life I can't take it any other way Motorbreath The sign of living fast It is going to take Your breath away Those people who tell you not to take chances They are all missing on what life is about You only live once so take hold of the chance Don't end up like others the same song and dance Motorbreath Its how I live my life I can't take it any other way Motorbreath The sign of living fast It is going to take Your breath away ![]() ![]() ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Kleine jongen Je bent op deze wereld dus zal je moeten vechten net als ik Ik kan het weten Het leven is niet makelijk Er is tegenspoed op ieder ogenblik Kleine jongen Er zijn veel goeje mensen Maar slechte zijn er ook helaas 't is waar Je moet maar denken: Dat jij straks gaat beseffen Dat eerlijk het langste duurt geloof me maar refrein: Dit leven gaat voorbij Er is al weinig tijd dus leef want jij bent vrij Maar doe het wel verstandig maak de mensen blij Dan zul je echt gelukkig zijn Want het leven is zo kort Veel dingen worden anders als je ouder word Je speelt nu nog met blokken maar dat duurt niet lang Het is jammer maar je blijft niet klein Kleine jongen Op school al zul je merken dat alles draait om cijfers en om macht Zo is het leven Dus leer wat je moet leren Want dan ben jij de geen die het laatste lacht Kleine jongen als jij dan later groot bent dan is je vader er mischien niet meer vertel dan aan je eigen kinderen de wijze lesen van je ouwenheer refrein stiekem is andre hazes best wel d00m ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
My Dying Bride - And I Walk With Them ![]() |
|
journey into pain - qppipt bqom Suck my piss ![]() |
|
My dying bride - I cannot be loved Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
Emil Beaulieau - g.g.junkie Suck my piss ![]() |
|
MSBR - Multi Loop Activity Suck my piss ![]() |
|
Bon Jovi - These days (cd) ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Perzonal War - Faces ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |