IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : wat zou je doen? Vorige pagina | Volgende pagina
Satan
Usericon van Satan
Posted 17-01-2002 16:38 by Satan Wijzig reactieProfiel van SatanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 17 januari 2002 16:30 schreef WickedKimmie het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens. Ik ben niet zo groot en sterk dat ik 2 mannen aankan (1 is al een probleem ). Nee, serieus, ik bel de politie en ga heel hard schreeuwen ofzo. De aandacht trekken. Dan worden ze vast wel bang ofzo.....

Ik denk dat als je iemands aanwezigheid niet op prijs stelt en dat duidelijk laat merken,ook waarom, dat dat heel veel helpt .wat ook helpt is kijken waarom ze iemand denkt iemand anders lastig te mogen te vallen . Ze denken zo mannelijk over te komen . als ik zulke dingen waarneem confronteer ik mensen met hun domheid . Vaak helpt het ook te zeggen dat ze niet goed genoeg zijn voor de vrouw .ze is mooier ,hoger opgeleid ,intelligenter ,wat vaak ook het geval is . zo kom je aan de het ( mannellijk )gevoel van eigenwaarde van de dader en hij zal weggaan .

[Dit bericht is gewijzigd door Satan op 17-01-2002 16:42]



WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 17-01-2002 16:42 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2002 16:38 schreef Satan het volgende:
Ik denk dat als je iemands aanwezigheid niet op prijs stelt en dat duidelijk laat merken dat dat heel veel helpt .wat ook helpt is kijken waarom ze iemand denkt iemand anders lastig te mogen te vallen . Ze denken zo mannelijk over te komen . als ik zulke dingen waarneem confronteer ik mensen met hun domheid . Vaak helpt het ook te zeggen dat ze niet goed genoeg zijn voor de vrouw .ze is mooier ,hoger opgeleid ,intelligenter ,wat vaak ook het geval is . zo kom je aan de het ( mannellijk )gevoel van eigenwaarde van de dader en hij zal weggaan .


Ja, ik heb ook altijd geleerd dat ik dat moet doen als ik aangerand zou worden. Gewoon die klootzak helemaal verrot schelden en hem duidelijk maken dat je te goed voor hem bent en hoe hij het in zn hoofd haalt aan je te gaan zitten...vond ik wel een goeie.
Ja, het is hard maar waar. De meeste vrouwen zijn niet sterk genoeg om te gaan vechten dus moeten we het op een andere manier oplossen.


I spy with my little and verrry evil eye.....


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-01-2002 16:43 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Denk je dat echt? Volgens mij zal hij dan z'n frustratie op jou afreageren.

Ik hoop dat ik in zo'n situatie de moed heb om in te grijpen. Ik ben niet zo'n grote kerel als de gemiddelde ZM'er (en jullie zijn allemaal best wel groot ). Es ff kijken, van de mensen die ik ontmoet heb is volgens mij alleen McDoom even groot als ik, haha.
Vargen is groot. Mörke is groot. Jenje is groot. Duxmortem is groot. Nachtvorst is groot. Rajackar is groot. Valorian is een beetje groot. Skullfuck is groot. etc. etc.


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 17-01-2002 16:46 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Ik denk juist dat diegene heel erg zal schrikken dat je zo reageert (andere reactie dan de bange reactie die hij waarschijnlijk verwacht had) en even van zn stuk gebracht is. Net lang genoeg voor jou om weg te rennen.


I spy with my little and verrry evil eye.....


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-01-2002 16:48 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Denk je?

Als ik zoiets zou doen, en m'n slachtoffer zou wat gaan lullen over dat ik dom ben etc. zou ik alleen maar lachen... zij is dan het slachtoffer, en ik heb de macht... maar ja ik zou zoiets nooit doen dus ik kan niet echt in de geest kruipen van een verkrachter/molesteerder. Maar zo stel ik het me voor.


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 17-01-2002 16:49 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

ja ik snap je........ik weet t niet..ik weet ook niet of ik diegene nog uit zou kunnen schelden...ik denk dat je toch bestwel verlamd van angst en schrik bent...


I spy with my little and verrry evil eye.....


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 17-01-2002 16:54 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Belt meteen de politie! Waarom?
Ik weet niet wat die lui allemaal wel niet doen als je ze gaat aanvallen, je bent ten eerste al in de minderheid en zal het waarschijnlijk nutteloos zijn.. Dan wordt je zelf ook inelkaar geramt.. Bellen is veilig en verstandig tegelijk!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Satan
Usericon van Satan
Posted 17-01-2002 16:54 by Satan Wijzig reactieProfiel van SatanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 17 januari 2002 16:48 schreef Dwaallicht het volgende:
Denk je?

Als ik zoiets zou doen, en m'n slachtoffer zou wat gaan lullen over dat ik dom ben etc. zou ik alleen maar lachen... zij is dan het slachtoffer, en ik heb de macht... maar ja ik zou zoiets nooit doen dus ik kan niet echt in de geest kruipen van een verkrachter/molesteerder. Maar zo stel ik het me voor.

je moet goed kijken waar de dader zijn gevoel van eigenwaarde op heeft gebouwd en die vervolgens om zeep helpen .



darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 17-01-2002 16:55 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

ach als je eentje metten fataal trapt is er 1 minder is het 1 op 1


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-01-2002 16:58 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2002 16:54 schreef Satan het volgende:
je moet goed kijken waar de dader zijn gevoel van eigenwaarde op heeft gebouwd en die vervolgens om zeep helpen .


Tja, nogmaals, ik zou zoiets hebben van 'voorlopig ben JIJ degene met een probleem, slachtoffertje'. Maar ja, ik ben zowiezo geen dader, dus ik ken ze niet.


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 17-01-2002 16:58 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Ik vond t een beetje offtopic hier maar ik wou t er toch ff over hebben...http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=2319


I spy with my little and verrry evil eye.....


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 17-01-2002 17:00 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 17 januari 2002 16:54 schreef Satan het volgende:
je moet goed kijken waar de dader zijn gevoel van eigenwaarde op heeft gebouwd en die vervolgens om zeep helpen .


Waar woon je? vast niet in een grote stad, ga je theorie aub niet IRL uitproberen want je wordt absoluut afgemaakt.

Tenzij je natuurlijk een Bruce Lee figuur bent




WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 17-01-2002 17:04 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Hij is Satan.....is dat niet erger dan Brue Lee


I spy with my little and verrry evil eye.....


Satan
Usericon van Satan
Posted 17-01-2002 17:05 by Satan Wijzig reactieProfiel van SatanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 17 januari 2002 16:58 schreef Dwaallicht het volgende:
Tja, nogmaals, ik zou zoiets hebben van 'voorlopig ben JIJ degene met een probleem, slachtoffertje'. Maar ja, ik ben zowiezo geen dader, dus ik ken ze niet.

ik denk dat elke dader verschilt ,misschien wel een onderwerp naar onderzoek naar gedaan moet worden .
onderzoeksvraag : Waarop baseren de verschilldende daders hun gevoel van eigenwaarde en wat zijn de redenen waarom ze denken de bewuste daden te mogen uitvoeren .
Er zit een zeker misplaatst superioriteitsgevoel bij de criminelen .hierop moeten ze gewezen worden .



Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 17-01-2002 17:09 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 17 januari 2002 17:05 schreef Satan het volgende:
ik denk dat elke dader verschilt ,misschien wel een onderwerp naar onderzoek naar gedaan moet worden .
onderzoeksvraag : Waarop baseren de verschilldende daders hun gevoel van eigenwaarde en wat zijn de redenen waarom ze denken de bewuste daden te mogen uitvoeren .
Er zit een zeker misplaatst superioriteitsgevoel bij de criminelen .hierop moeten ze gewezen worden .


Je hebt in zeker zin wel gelijk hoor... je moet jezelf gelijk of 'hoger' als je aanvaller tonen, en hiermee bedoel ik heel zelfzeker overkomen... Maar nooit en dan ook nooit op zijn gevoel van eigenwaarde inwerken... Dat werkt averechts... Woede is een slechte raadsheer... Zo maak je het alleen maar erger...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Satan
Usericon van Satan
Posted 17-01-2002 17:09 by Satan Wijzig reactieProfiel van SatanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 17 januari 2002 17:00 schreef Azagthoth het volgende:
Waar woon je? vast niet in een grote stad, ga je theorie aub niet IRL uitproberen want je wordt absoluut afgemaakt.

Tenzij je natuurlijk een Bruce Lee figuur bent



Ik woon in Den haag en kom vaak in Amsterdam .
ik heb dit soort situaties twee keer meegemaakt . Een keer met vrienden ,werd een vriendin bijna lastiggevallen , ik ben toen voor haar gaan staan een , andere keer moest ik een vreindin van een vriendin naar huis fietsen omdat ze achtervolgd werden .



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-01-2002 17:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hm,m .. het valt me van veel mensen hier tegen dat ze niet zonder na te denken voor een iemand die duidelijk zwaar bedreigd wordt in de bres springen.

Als een vrouw belaagd word door twee ongure figuren, kun je ook helpen zonder dat het knokken word. Maar haar zopmaar achter laten is het laagste wat je kunt doen.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 17-01-2002 17:19 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ok, nu even het volgende:

Stel dat het een gozer is die door 2 grote vrouwen verkracht wordt... wat zouden jullie, jongens en meisjes, dan doen?



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-01-2002 17:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ALS die kerel dat niet leuk zou vinden ..
Helpen natuurlijk ..
Het gaat om een MENS in nood niet een man of vrouw


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 17-01-2002 17:21 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2002 15:01 schreef Lord Morgoth het volgende:
Laat ik voor opstellen dat ik absoluut geen held ben (daar heb ik ook absoluut niet het postuur voor), MAAR als ik door zou lopen dan zou dat waarschijnlijk te erg aan me gaan knagen (uhm ja, ik heb dus een geweten). Conclusie: ik zou gaan voor optie 3. Helpen, no matter what the consequences.


Met jouw val te praten Lord Morgoth

*
Bijna iedereen loopt nu wel te zaniken, maar wat als het je vriendin is ??? zou dan niet blij zijn als een voor bijganger haar ff te hulp kwam ???? Sjeezes bang voor klappen ??? In een pit krijg je toch ook wel eens een knal ??? Nee nu maar door lopen, SCHIJTERS !!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 17-01-2002 17:24]


Wiegen Meister !


Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 17-01-2002 18:11 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2002 17:19 schreef Vargen666 het volgende:
Ok, nu even het volgende:

Stel dat het een gozer is die door 2 grote vrouwen verkracht wordt... wat zouden jullie, jongens en meisjes, dan doen?


verkracht me pleaseee!!! roepen


Godverdommen..


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 17-01-2002 18:20 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 17 januari 2002 18:11 schreef Pandaemonaeon het volgende:
verkracht me pleaseee!!! roepen
Dan is het geen verkrachten meer. Naar mijn weten is het zo dat verkrachting altijd TEGEN de zin van het slachtoffer in is.



Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 17-01-2002 18:34 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

ik kan goed toneel spelen


Godverdommen..


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 17-01-2002 19:05 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2002 17:19 schreef Vargen666 het volgende:
Ok, nu even het volgende:

Stel dat het een gozer is die door 2 grote vrouwen verkracht wordt... wat zouden jullie, jongens en meisjes, dan doen?


Biertje lostrekken en KEIHARD LACHEN


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 17-01-2002 19:29 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Nouwjah, ik zou eerst even kijken of ik wat hulp kan krijgen, en er dan pas op afgaan. In je eentje is het gedoemd te mislukken... Maar als het echt niet anders kan zou ik er toch maar op af gaan denk


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen