|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, ik heb ook altijd geleerd dat ik dat moet doen als ik aangerand zou worden. Gewoon die klootzak helemaal verrot schelden en hem duidelijk maken dat je te goed voor hem bent en hoe hij het in zn hoofd haalt aan je te gaan zitten...vond ik wel een goeie. Ja, het is hard maar waar. De meeste vrouwen zijn niet sterk genoeg om te gaan vechten dus moeten we het op een andere manier oplossen. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Denk je dat echt? Volgens mij zal hij dan z'n frustratie op jou afreageren. Ik hoop dat ik in zo'n situatie de moed heb om in te grijpen. Ik ben niet zo'n grote kerel als de gemiddelde ZM'er (en jullie zijn allemaal best wel groot ). Es ff kijken, van de mensen die ik ontmoet heb is volgens mij alleen McDoom even groot als ik, haha. Vargen is groot. Mörke is groot. Jenje is groot. Duxmortem is groot. Nachtvorst is groot. Rajackar is groot. Valorian is een beetje groot. Skullfuck is groot. etc. etc. |
|
Ik denk juist dat diegene heel erg zal schrikken dat je zo reageert (andere reactie dan de bange reactie die hij waarschijnlijk verwacht had) en even van zn stuk gebracht is. Net lang genoeg voor jou om weg te rennen. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Denk je? Als ik zoiets zou doen, en m'n slachtoffer zou wat gaan lullen over dat ik dom ben etc. zou ik alleen maar lachen... zij is dan het slachtoffer, en ik heb de macht... maar ja ik zou zoiets nooit doen dus ik kan niet echt in de geest kruipen van een verkrachter/molesteerder. Maar zo stel ik het me voor. |
|
ja ik snap je........ik weet t niet..ik weet ook niet of ik diegene nog uit zou kunnen schelden...ik denk dat je toch bestwel verlamd van angst en schrik bent... I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Belt meteen de politie! Waarom? Ik weet niet wat die lui allemaal wel niet doen als je ze gaat aanvallen, je bent ten eerste al in de minderheid en zal het waarschijnlijk nutteloos zijn.. Dan wordt je zelf ook inelkaar geramt.. Bellen is veilig en verstandig tegelijk! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: je moet goed kijken waar de dader zijn gevoel van eigenwaarde op heeft gebouwd en die vervolgens om zeep helpen . |
|
ach als je eentje metten fataal trapt is er 1 minder is het 1 op 1 |
|
quote: Tja, nogmaals, ik zou zoiets hebben van 'voorlopig ben JIJ degene met een probleem, slachtoffertje'. Maar ja, ik ben zowiezo geen dader, dus ik ken ze niet. |
|
Ik vond t een beetje offtopic hier maar ik wou t er toch ff over hebben...http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=2319 I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Waar woon je? vast niet in een grote stad, ga je theorie aub niet IRL uitproberen want je wordt absoluut afgemaakt. Tenzij je natuurlijk een Bruce Lee figuur bent Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Hij is Satan.....is dat niet erger dan Brue Lee I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: ik denk dat elke dader verschilt ,misschien wel een onderwerp naar onderzoek naar gedaan moet worden . onderzoeksvraag : Waarop baseren de verschilldende daders hun gevoel van eigenwaarde en wat zijn de redenen waarom ze denken de bewuste daden te mogen uitvoeren . Er zit een zeker misplaatst superioriteitsgevoel bij de criminelen .hierop moeten ze gewezen worden . |
|
quote: Je hebt in zeker zin wel gelijk hoor... je moet jezelf gelijk of 'hoger' als je aanvaller tonen, en hiermee bedoel ik heel zelfzeker overkomen... Maar nooit en dan ook nooit op zijn gevoel van eigenwaarde inwerken... Dat werkt averechts... Woede is een slechte raadsheer... Zo maak je het alleen maar erger... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Ik woon in Den haag en kom vaak in Amsterdam . ik heb dit soort situaties twee keer meegemaakt . Een keer met vrienden ,werd een vriendin bijna lastiggevallen , ik ben toen voor haar gaan staan een , andere keer moest ik een vreindin van een vriendin naar huis fietsen omdat ze achtervolgd werden . |
|
Hm,m .. het valt me van veel mensen hier tegen dat ze niet zonder na te denken voor een iemand die duidelijk zwaar bedreigd wordt in de bres springen. Als een vrouw belaagd word door twee ongure figuren, kun je ook helpen zonder dat het knokken word. Maar haar zopmaar achter laten is het laagste wat je kunt doen. |
|
Ok, nu even het volgende: Stel dat het een gozer is die door 2 grote vrouwen verkracht wordt... wat zouden jullie, jongens en meisjes, dan doen? |
|
ALS die kerel dat niet leuk zou vinden .. Helpen natuurlijk .. Het gaat om een MENS in nood niet een man of vrouw |
|
quote: Met jouw val te praten Lord Morgoth * Bijna iedereen loopt nu wel te zaniken, maar wat als het je vriendin is ??? zou dan niet blij zijn als een voor bijganger haar ff te hulp kwam ???? Sjeezes bang voor klappen ??? In een pit krijg je toch ook wel eens een knal ??? Nee nu maar door lopen, SCHIJTERS !!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 17-01-2002 17:24] Wiegen Meister ! |
|
quote: verkracht me pleaseee!!! roepen Godverdommen.. |
|
quote:Dan is het geen verkrachten meer. Naar mijn weten is het zo dat verkrachting altijd TEGEN de zin van het slachtoffer in is. |
|
ik kan goed toneel spelen Godverdommen.. |
|
quote: Biertje lostrekken en KEIHARD LACHEN |
|
Nouwjah, ik zou eerst even kijken of ik wat hulp kan krijgen, en er dan pas op afgaan. In je eentje is het gedoemd te mislukken... Maar als het echt niet anders kan zou ik er toch maar op af gaan denk Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |