|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Heerlijke Ierse punk . Ben al een tijdje fan. Wat vinden jullie? |
|
ach ja het gaat wel, niet echt orgineel en ik ben er iets te snel op uitgekeken. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Flogging Molly is Amerikaans, treedt een beetje in de voetsporen van de Dropkicks imho, een beetje als dat Ensiferum die in de voetsporen van Finntroll treedde. FM is wel eens leuk maar zo super vind ik ze ook weer niet. Geef mij maar rasechte Ierse folk zoals Dubliners, Chieftanes, Altan, Dervish,... of gemixed met metal natuurlijk Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Gay en overrated. Een doedelzak maakt je niet gaaf. Klinkt trouwens als een enge aandoening, doedelzak. |
|
quote: blaaaat...Dropkick keek het kunstje af van Flogging, die bestaan namelijk al veel langer. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Doedelzak heerscht, de Ierse variant (uilleannpipes) heerscht nog het hardste Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Gave band. Heb 2 cd's van ze. Jammergenoeg nog nooit live gezien, dat moet me toch een feest zijn zeg |
|
FM heerscht grote tijd. We coveren met ons bandje een aantal nummers van ze. Heb ze helaas nog nooit live mogen aanschouwen maar het schijnt nogal een feest te zijn. |
|
Wil ze ook al jaren live zien, geniale band! Drunken Lullabies is echt een wereldplaat.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik heb ze van de zomer nog live gezien in de paradiso, was zeker gezellig!, maar soms wordt het iets teveel van hetzelfde |
|
quote: Precies hetzelfde hierzo |
|
heerlijke liveband. Goede zuipmuziek. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Flogging Molly? Doedelzak? Ik weet dat Dropkick Murphy's een doedelaar heeft, maar ik ken geen nummers van FM met een doedelzak. Ik prefereer overigens FM t.o.v. DM, FM neigt meer naar folk. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Ik was deze zomer in Praag, en PRECIES onder mijn jeugdherberg was een club waar ze 2 dagen na aankomst speelden, stom toeval. Was nog hun eerste show in Praag die ze ooit gaven. Supergaaf. |
|
Ben zelf eerlijk gezegd wel wat uitgekeken op Flogging Molly, maar live zijn ze nog altijd even entertainend. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Ik vind het sowieso meer een live band dan dat ik er een cd van op zou zetten. Toegegeven, in de kroeg met een flinke snip op is het ook wel te doen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Jazeker, Störtebeker. |
|
Leuke band, maar vin Dropkick murphy's beter. Was vorrig jaar ook bij optrede van Dropkick murphy's, super was dat gewoon. Er hing ech een super sfeer, iedreen was dronke en vrolijk! Super gewoon. Angels don't kill......But I do!! |
|
Yo yo DrOpkic MurPhieS iis eG wel vEt feel Bet0r! Groeit op voor galg en rad. |
|
quote:En nu in het Nederlands? |
|
quote: Ik heet Omar Kleiss en ik pijp graag paarden. Tevens heb ik een uitgerekte aersch omdat ik vlakbij Ome Ad van de PNVD woon. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
|
|
Ik vind Flogging Molly best toffe muziek, maar het wordt idd gauw allemaal hetzelfde |
|
quote: Vergeet jij niet heeeeeeel misschien een ietsiepietsie beetje letters? spelfout weggehaald... |
|
quote: Sarcasme? Lees de post erboven... Groeit op voor galg en rad. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |