|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Al enig idee hoe laat Blind Sight speelt? Weinig kans dat het zo vroeg is dat ik er nog bij kan zijn, maar toch... |
|
Mooie lineup, uiteraard aanwezig. |
|
Ik schat dat Blind Sight rond 22:00 zal aantreden. |
|
Heen! Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Uiteraard aanwezig in mijn stamkroeg....Jupilers tanken Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zeker aanwezig! |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Eej, das een goed begin van het weekend... wellicht ook aanwezig |
|
vrijdag eerst repeteren, ook in Remunj, dus misschien dat ik Textures nog kan zien |
|
Wat is Textures voor een band? Om eerlijk te zijn ken ik alle bands niet...weet wel dat er Jupiler uit de fles te krijgen is hehehe... [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 25-10-2006 23:44] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:http://www.myspace.com/textures |
|
quote: http://www.myspace.com/blindsightmetal [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 26-10-2006 7:12] |
|
quote: Kan je dat met enige zekerheid schatten? Mijn laatste trein gaat om 23.02, is Blind Sight dan zeker klaar? |
|
HEUY!!!! Zeker aanwezig. Af en toe ook nog een plaatje draaien morgenavond in de Azijn en voor de rest Jupilers |
|
quote:repetitie gaat niet door dus ik ben mooi op tijd voor Textures |
|
Hoe laat speelt Textures ongeveer? Iemand enig idee? |
|
Uurtje of 11 lijkt me, aangezien Blind Sight om 10 uur speelt. |
|
quote: Is dat zeker dan, dat die pas om 22:00 beginnen trouwens? Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: Hmm, toch maar niet... de hele dag al kei duizelig, dus vanavond op tijd naar bed! |
|
Erg gezellig gisteren....de eerste 2 bands boeiden me niet en Textures was erg gaaf In ieder geval was er genoeg Jupiler en die smaakte dan ook erg goed Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Textures kwam helaasch niet opdagen, want die zaten in de file ergens in Duitsland. 13 Januari nog maar een kans dan. |
|
Blind Sight vond ik wel okee, supervette basgitaar ook |
|
quote: Ik vond het best balen dat Textures niet kwam maar dat vonden ze zelf ook dus naja.. Leuk man, files... Eerste band was niet zo mijn ding, maar Blind Sight vond ik erg vet! Maakte het wat minder erg dat Textures niet meer kwam. En ja het was best gezellig. Nog wat bekenden gespot Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: Blind Sight was inderdaad wel vet, dat eerste bandje vond ik 'n beetje te gemaakt. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |