|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Belle Gunness, Mortal Form en Soulreaver Entree 5 euro www.debastille.com Zaal open 21:00 [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-01-2007 11:30] "Sehnsucht" |
|
Is het niet Belle Gunness? |
|
Hup Rammsteiner, edit dat eens heel gauw, anders nemen we mattenkloppers voor je mee. En geloof maar dat we heel hard kunnen kloppen. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Of deegrollers natuurlijk. HuisvVrouwenPower! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Of onze Tarzans natuurlijk. MUHAHAHAHA!!! [Dit bericht is gewijzigd door Aaargh op 02-10-2006 19:15] “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Aaargh, kalmeer |
|
Ik kalmeer pas als we correct gespeld worden, dammit! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
nee jij |
|
Ssssst! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Daar gaat mn promotie Ik ook altijd met mn goede bedoelingen.... "Sehnsucht" |
|
Ha, de eerste helft is geregeld. Nu de rest nog! Je kunt natuurlijk de moderators even vragen de topictitel aan te passen, omdat je anders door een horde wilde wijven gelyncht gaat worden... Ik denk dat ze dat wel zullen begrijpen. Cheers! Belle Aaargh. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Al heb ik bij nader inzien geen probleem met een horde wilde wijfen, Ik denk dat ik het maar lekker zo laat staan "Sehnsucht" |
|
ok even up-to-date! Belle Gunness, Soulreaver en Te Embodiment spelen komende zaterdag "Sehnsucht" |
|
Precies! Omhoog! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Vind ik ook! Het is bijna zover Woei! "Sehnsucht" |
|
En dat was lekker Wel jammer dat je me niet ff lekker hard hebt aangepakt met mn belle guns Ho doe ik het weer Belle Gunness "Sehnsucht" |
|
Hey! Daar zouden we het niet over hebben. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat iedereen er achter komt dat ik eigenlijk een mietje ben. Grrr! Metal! Dood, verderf, rottende lijken en anale seks met dooie dieren! (Zou dat genoeg zijn om mijn reputatie als meedogenloze metalbitch veilig te stellen?) [Dit bericht is gewijzigd door Aaargh op 28-01-2007 11:05] “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Jullie waren zo schattig, ik bedoel, bruut natuurlijk. Volgende keer wat langer blijven. |
|
"Sehnsucht" |
|
En als je nu op de site ook nog even een tweede s achter onze naam zet, dan is iedereen weer happy. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Misschien moeten jullie een andere naam nemen, iedereen heeft er moeite mee. |
|
Ik kam bono en een aantal andere nog tegen in unitas toen ze apparatuur aan het terug brengen waren.. maar wat het wat? Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Ik vind dat je grappig typt |
|
ja een combi van oververmoeidheid en lui zijn Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Argghh... En dat is dan weer onze eigen webmaster die die fout maakt, Ik heb het ondertussen wel geleert Sinds de 14e eeuw zijn er wel 30 nieuwe dikke van dale's uitgebracht met nieuwe spelling.... nu staat ze als Bertha Guns in het woordenboek "Sehnsucht" |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |