|
Auteur: |
|
|
Zondag 3 December Die Apokalyptischen Reiter (D death / grind / folk) Natron (I death) Rotting Faith (F death) Entree 8 euro. Open 15.00 uur. www.baroeg.nl |
|
Ik zie dat er veel animo voor is |
|
Ik kom langs! Reitermania !!! |
|
quote:Er zitten geen Duitsers hier op het forum |
|
quote:Mwah... het gaat.. Laatste plaat is dan wel weer OK quote:In Duitsland wel ja. Hier heb ik het zelden zo saai meegemaakt (No Mercy). |
|
quote: Tja... ik weet ook niet hoe het in de Baroeg zal zijn, maar heb ze nu 2x in Groningen gezien (VERA & Eurosonic Festival) en daar stond het wel degelijk garant voor een groot feest! |
|
Sorry dat ik het zeg, maar Apocalyptischen Reiter zuigt. Dimmu Borgir wannabe's "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
... hnngggrrr .. mwwwrrnnggg ... |
|
quote:HAHAHA Sorry dat ik het zeg hoor... Maar Dimmu is wel de laatste band waar ze op lijken... |
|
quote: Ehh.. ehhm.. jeetje Moet zeggen dat jij wel verstand van muziek hebt ja. Wist je trouwens dat fuck met ck geschreven dient te worden? |
|
quote: |
|
Twee keer gezien, 1 keer op Wacken, keertje in de Baroeg, beide keren was het feest. Dit keer weer aanwezig. |
|
Is er al iets van een tijdschema bekend? Zou graag weten of treinen een mogelijkheid is of niet. |
|
quote: Zal toch wel... Het begint om drie uur 's middags. Kun je om pakweg half acht of iets dergelijks weer op huis aan. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Ook als je 4 (!) uur treinen moet ? |
|
quote: Gefeliciteerd met de meest infantiele uitspraak van deze week. spelfout weggehaald... |
|
quote: Ga er maar vanuit dat de bands respectievelijk om 16.00, 17.00 en 18.00 uur beginnen. Later dan de genoemde 19.30 uur zal het dus vrijwel zeker niet afgelopen zijn. [Dit bericht is gewijzigd door grafdelver op 26-11-2006 11:46] |
|
quote:Perfect! Tnx voor de info |
Index / Concerten |