|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Exclusief is wel hip tegenwoordig .. |
|
en hip is dan weer niet exclusief... hmmz.. |
|
Oeh Agathocles! Misschien dat ik nog wel ff langskom om Jan en co. te aanschouwen! |
|
Agathocles zeker aanwezig |
|
wat wordt de support? |
|
quote:U had interesse? Daar wordt aan gewerkt |
|
cult! jammer dat Burt weg is... was toch een geweldige drummer! |
|
Die nieuwe kan anders ook een aardig portie meppen. Wel weer helemaal in E'hoven verdeurie.... Eindhovuuhhh de geksteeeeh! |
|
|
|
[quote]Op 6 oktober 2006 11:09 schreef meatgrinder het volgende: Die nieuwe kan anders ook een aardig portie meppen. heb geen idee... toen hij er net bij zat vond ik het erg tegenvallen. en dat komt omdat wat ik toen hoorde ik zelf ook kon drummen... en dan valt het erg tegen (hahaha). verder heb ik AGx de laatste 2 jaar niet meer gevolgd. enfin... blijft een band die me enorm geinspireerd heeft. Jan heeft me ooit eens uitlegd hoe je muziek "noteert" en hoe die riedeltjes gingen... het gevolg was dat ik ook ging bassen... met het dramatisch resultaat dat LD'50 heette (HAHAHAHA). Drumt Burt nog in INTESTINAL DISEASE TROUWENS??? Zit er iemand van die lui op dit forum? |
|
En Cliteater is dus support, gaaf! Agathocles ooit eens gezien op Op Volle Snoeren, zeker de moeite waard. Tegen die tijd maar eens kijken of we weer een dagje Eindhoven kunnen doen, 's middags de kroeg in en 's avonds naar Dynamo, is alweer een tijdje geleden . |
|
vroeger vaker contact gehad met burt. coole band! vaker live gezien en mee gespeeld! erg ruig |
|
*rotschop* |
|
Gaat deze show gewoon door? Ik hoorde dat Agathocles met een line-up wisseling zit ofzo |
|
Krijg ik niet nog een mailtje van jou? |
|
quote:Niks over gehoord |
|
Moker speelt niet, ze worden vervangen door FUBAR |
|
Niet erg "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
U bent ook van de partij? |
|
entree? You suck and that's sad |
|
quote:ja De laatste info: Entreeprijs € 5 Globaal speelschema: Misantropicana 20:30 – 21:00 Fubar 21:00 – 21:30 Greyline 21:30 – 22:00 Cliteater 22:00 – 22:45 Engine Of Doom 22:45 – 23:15 Agathocles 23:15 – 0:15 [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 20-12-2006 11:47] |
|
hmm, killerbarbie is er ook 2 dagen genieten You suck and that's sad |
|
quote: |
|
correctie, 1 dag genieten.... vanavond Wiiiiiiii-en waarschijnlijk You suck and that's sad |
|
UP! Tot Morgen! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |