|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Dimmu Borgir? Die naam ken ik niet, dat moet wel heel underground zijn. |
|
Pff nutteloze website lijkt mij, waarom niet gewoon de info van de bandsite afhalen? |
|
Zijn er trouwens fans die niet van dimmu houden? [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 03-10-2006 13:32] |
|
quote: Neuh, dit is volgesn mij hetzelfde als cradleoffilth.nl. Even wat met het label, de band zelf regelen, en je hebt wel de beste snelste info. |
|
quote: Dat is engels, dat snapt de gemiddelde fan niet. Ik kreeg ook pas engels op school toen ik 12 was Zenial |
|
quote: Oja.. Was jij toen ook al een grote Dimmu Borgir fan dan? |
|
quote:En dat is best een informatieve website. Daar mogen meer NL-talige fansites een voorbeeld aan nemen. |
|
quote: Precies |
|
Dimmu-Borgir.nl gaat proberen om officieël te worden, dat er voor Nederlanders ook correcte informatie die snel beschikbaar is voor de fans. [Dit bericht is gewijzigd door Sköld op 03-10-2006 14:10] |
|
quote: Goed bezig! |
|
Thnx |
|
quote: Oeh even happen hoor Dimmu bestaat sinds 1993, en toen ik 12 was was het 1989. Ben ik me even keihard gepwn3d' omdat ik pas 2 jaar later naar metal begon te luisteren Zenial |
|
quote: Cradleoffilth.nl is GEEN fansite! Het is gewoon het Nederlandse zusje van de internationale website. Cradleoffilth.nl is de enige officiele CoF site naast de .com site. Verder wens ik Christiaan succes met db.nl! Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! |
|
quote: Wat is het nut dan? Gewoon alles naar het nederlands vertalen? Zenial |
|
quote: nee, naar 1337, veel vetter! Suck my piss |
|
quote: Jij kon vast gewoon in de toekomst kijken. |
|
quote: Meer dan dat, Naast de website en fanclub doen we ook diverse Nederlandse/Nederlandstalige promotiewerkzaamheden enz. ( cradleoffilth.NL @ cradleoffilth.COM : http://www.cradleoffilth.com/cof/official_links.htm ) [Dit bericht is gewijzigd door Cradle Of Filth op 03-10-2006 16:26] |
|
quote: Eerste regel die ik lees: "Dimmu-Borgir.nl is de Nederlandse Fansite van Nederland." |
|
quote: Jij bent zowaar op de site gaan kijken? |
|
quote: Ja. Ik vind het een overzichtelijke site, alleen de tekst een paar keer nalezen op fouten is wel een aanrader. |
|
quote:Helemaal mee eens...teveel fansites die er TE goedkoop en snel in mekaar gezet uitzien. Dit is een mooie afwisseling. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 03-10-2006 17:21] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Alleen het taalgebruik mag wel wat verbeteren. Verder ziet het er prima uit. edit: dat zei WhiteRider al, maar goed, alsnog. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 03-10-2006 17:22] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Zoals? Zenial |
|
Op zondagmorgen met de nieuwe CD langs de deuren natuurlijk. |
|
quote: Gewoon alles wat .com doet, maar dan speciaal voor binnen Nederland. Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |