![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Dude! ![]() |
|
Ja? ![]() |
|
Goatsblood dan ook maar .. en Goatsnake .. ![]() |
|
diervriendelijk he metal. ![]() |
|
We zijn gewoon kankerhippies .. ![]() |
|
jij misschien haha ![]() |
|
HEEE! Ik ben hier de hippie ja! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ![]() |
|
quote:Je stinkt iig flink ja Ik niet .. Ik heb een bubbelbad ![]() |
|
Ik stink niet ![]() Ik ben een moderne hippie ![]() ![]() |
|
Te herkennen aan elfjes oren en een groene walm achter de reet an .. ![]() |
|
Duidelijk: WOLVERSVEEN Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Asva - Kill the Dog, Tie Them Up, Then Take the Money She Said Destroy in Black New York ![]() |
|
eerder rock maar toch Survivor - Eye of the Tiger ![]() verder Ministry - Filth Pig Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
valt me niet tegen trouwens, best nog wel veel nummers over dieren. Of eigenlijk over het afslachten er van enzo. Ach ja leuk zo'n topic op dierendag ![]() ![]() |
|
Hmm veel heeft betrekking op symboliek .. ![]() |
|
rhapsody - forest of unicorns ![]() ![]() |
|
Je weet dat Eenhoorns niet bestaan he ![]() Bathory - [Blood On Ice #10] The Ravens Bathory - [Nordland II #03] Sea Wolf Moonspell - [Wolfheart #01] Wolfshade (A Werewolf Masquerade) Type O Negative - [October Rust #13] Wolf Moon Including Zoanthropic Paranoias En zo valt nog wel even door te gaan. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
details ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
*proest* Dank je Valorian. Vulgar display of schwanz ![]() [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 04-10-2006 18:17] ![]() |
|
Sonata Arctica - Wolf and Raven She Said Destroy in Black New York ![]() |
|
En zo kwam manlief nog even op de proppen met: Holy Moses - Finished with the dogs Savatage - Hounds Agent Steel - Mad locust rising Overkill - Bats in the belfry en wat te denken van Green Jelly - Three little pigs... :D If you can't eat it or fuck it, then kill it... ![]() |
|
Tankard - Hard Rock Dinosaur ![]() |
|
Omdat dierendag voorbij is en je de dieren dus niet meer nodig hebt: Carpathian Forest - Put to sleep like a sick animal ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |