|
Auteur: |
|
|
Wie kent deze meesterlijke band? Is een soort post-rock maar dan met breakbeat erdoor. Een soort Isis, Radiohead en Prodigy door elkaar gemixt in een grote blender. Zoiets heb ik nog nooit eerder gehoord. Echt geweldige muziek vind ik het. Eigenlijk is het wat ik altijd al wilde maken, maar nu hebben zij het al gedaan. Tot nu toe hebben ze 2 full-albums uit en er komt binnenkort een 3e aan. Luister een aantal van hun nummers op www.65daysofstatic.com Laterrrr zo kan ie wel weer |
|
Ik heb alleen One Time for All Time in bezit en die is fijn. Zeg maar als Mogwai meets Venetian snares en aphex twn maar ook de rustige kant van een Grails of Sigur Rós. Zéér smakelijk |
|
klinkt zzer intrestant! es tsjecken signature |
|
De bandnaam zegt me iets... Ik heb het wel eens geluisterd, maar nooit veel aandacht aan besteedt... Nu toch maar weer eens checken binnenkort. Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: wat hij zegt. interesse is gewekt |
|
zeer goede band ook live, er wordt amper gepraat tussen de nummers, ze spelen gewoon alles snel na elkaar, zodat je niet uit de sfeer komt Faustian Spirit of the Earth |
|
Inter faeces et urinam nascimur |
|
Jammer dat ik ze pas ken, anders was ik zeker wel naar een concert gegaan toen ze in NL waren. Nuja, volgende keer beter. zo kan ie wel weer |
|
Wow, wat een heerlijke sfeer zet deze band neer. |
|
Ik vind dit wel aangenaam. |
|
Ik kende ze niet toen ik ze zag maar, ik was erg onder de indruk van de muur. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Idd een fantastische band. Alle platen zijn stuk voor stuk geweldig. |
|
Aanwezig in Vera op 9 oktober. Misschien handig om de titel van dit topic te veranderen in 65daysofstatic. |
|
quote: Ik wellicht ook wel. quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Waarom? |
|
omdat dat de naam van de band is... |
|
ENDANOOKNOGINHOOFDLETTERSZEKER? Zemoetengewoondenaammaarnormaalschrijvennergensvoornodigomallesaanelkaarteplakken. |
|
quote: Je bent net zo ouderwets als Greycloak. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
GENIALE BAND JA! Baal nog steeds als een stekker dat ik ze in Tivoli heb moeten missen een tijd geleden. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Zeur niet zo. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Heeft iemand de Escape from new york cd/dvd van 65days? de live cd zou 10 nummers bevatten de dvd zou een soort roadtrip zijn met live nummers/fragmenten maar ik weet niet of het gewoon road trip is met stukjes van live nummers erdoor of dat er na de docu gewoon een volledig concert na komt op dvd? |
Index / Muziek algemeen |