IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Effenaar metal agenda ('06/'07) Vorige pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-11-2006 7:05 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2006 16:27 schreef Valiant666 het volgende:
Nu definitief: vanwege het grote aantal verkochte combitickets / tickets voor Vader zal Exodus + supp in de kleine zaal spelen en Vader + supps in de grote zaal van de Effenaar. Het tijdschema wordt nu:

20:00 - 20:20 Inactive Messiah (grote zaal)

20.15 - 20.45 Biomechanical (kleine zaal)

20:30 - 21:00 Severe Torture (grote zaal)

21:15 - 22:00 God Dethroned (grote zaal)

21.15 - 22.45 Exodus (kleine zaal)

22:30 - 23:30 Vader (grote zaal)

Ik weet nog wel een organisator van een jaarlijks terugkerend feestje in 013 die hier een voorbeeld aan kan nemen.

Jammer da'k het niet red met mijn werk.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 09-11-2006 7:13 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Ik heb iig dat er nog kaarten voor Vader aan de deur zijn, want ik ben ook van plan om te gaan vanavond

an evil incarnation of DEATH!

de laar
Usericon van de laar
Posted 09-11-2006 18:32 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2006 21:02 schreef Vattakorongok het volgende:
Is dat zo? Leg mij eens uit wat ik niet snap dan?

Het zijn 2 losse concerten en dan doen ze exodus in de kleine zaal. of mis ik dat toevallig?

Juist.
Waarom is dat dan misplaatst?
Zijn Vader fans soms allemaal kleine mannetjes met puntmutsjes waarvan je er een stuk of duizend in een bezemkast kunt proppen?

[Dit bericht is gewijzigd door de laar op 09-11-2006 18:33]

Vattakorongok
Usericon van Vattakorongok
Posted 11-11-2006 15:49 by Vattakorongok Wijzig reactieProfiel van VattakorongokQuote dit berichthttp://myspace.metalfrenkert.com

Dat ook weer niet, maar Exodus is toch een grotere band dacht ik zo. Qua status en verleden.En qua aanhang denk ik ook wel.

Gelegenheids satanist

axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 12-11-2006 14:30 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2006 15:49 schreef Vattakorongok het volgende:
Dat ook weer niet, maar Exodus is toch een grotere band dacht ik zo. Qua status en verleden.En qua aanhang denk ik ook wel.

Dat is zo maar ze verkopen momenteel minder platen dan Vader, wat vaak bepalend is voor de headlinepositie.
Exodus zijn top was in 1985 toen ze als supportact van Venom meekwamen tijdens hun Possessed tour.

renYek
Usericon van renYek
Posted 12-11-2006 14:31 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Uit het persbericht maak ik op dat de kaartverkoop voor Vader erg voorspoedig was en dat op basis daarvan is gekozen om van zaal te ruilen. Lijkt me een heldere zaak, niet?

de laar
Usericon van de laar
Posted 12-11-2006 16:47 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

Het is alweer voorbij hoor.

Exodus heerste overigens weer de pan uit en de kleine zaal is veel gezelliger dan de grote.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com