|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb iig dat er nog kaarten voor Vader aan de deur zijn, want ik ben ook van plan om te gaan vanavond an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Juist. Waarom is dat dan misplaatst? Zijn Vader fans soms allemaal kleine mannetjes met puntmutsjes waarvan je er een stuk of duizend in een bezemkast kunt proppen? [Dit bericht is gewijzigd door de laar op 09-11-2006 18:33] |
|
Dat ook weer niet, maar Exodus is toch een grotere band dacht ik zo. Qua status en verleden.En qua aanhang denk ik ook wel. Gelegenheids satanist |
|
quote: Dat is zo maar ze verkopen momenteel minder platen dan Vader, wat vaak bepalend is voor de headlinepositie. Exodus zijn top was in 1985 toen ze als supportact van Venom meekwamen tijdens hun Possessed tour. |
|
Uit het persbericht maak ik op dat de kaartverkoop voor Vader erg voorspoedig was en dat op basis daarvan is gekozen om van zaal te ruilen. Lijkt me een heldere zaak, niet? |
|
Het is alweer voorbij hoor. Exodus heerste overigens weer de pan uit en de kleine zaal is veel gezelliger dan de grote. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |