|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zaterdag 18 november Kleine Prijs van Dordt (Bibelot, Dordrecht) De tweede voorronde (eerder was al de pop/rock voorronde) van deze jaargang van de KPvD vindt vanavond plaats. Vijf bands in de categorie metal strijden om een plek in de finale. De winnaar van deze voorronde plaatst zich direct, de runner up krijgt een herkansing in de halve finale. Deelnemende bands: Fluff, Roosendaal Deliberate Jeopardization, Heerjansdam Mindscan, Rotterdam X-Tinxion, Dordrecht Note to Amy, Sommelsdijk Open: 20:00u Aanvang: 21:00u € 3,50 www.bibelot.net |
|
Hm, zit dan al in de popcentrale. Toch niet veel soeps die bands, naar mijn mening. Penumbra hoards ye, God of revulsion |
|
Sterf |
|
O pardon, trap ik iemand op den tenen? Penumbra hoards ye, God of revulsion |
|
Kat in het bakkie voor X-TinXion lijkt me zo |
|
quote: Ik vind X-tinXtion ook goed, maar als de Jury voor orginaliteit en presentatie kiest wint Mindscan. Oeps @ x [Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 06-10-2006 17:39] www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: psies, wordt gezellieeeeeeeee |
|
Aanwezig! Erg benieuwd naar Xtinxion en Mindscan |
|
Hmmmm ga ook maar ff kijken |
|
SCHOP! Fluff (Roosendaal) Het Roosendaalse Fluff wordt wel samen met Textures genoemd als de top van de Nederlandse metal. De mix van metal, hardcore en hiphop heeft Fluff nu al een succesvolle periode achter de boeg, inclusief een contract met het Amerikaanse platenlabel Piranha Recordz. De visueel aantrekkelijke live-act van de vijfmansformatie heeft zich al vele malen bewezen op verscheidene podia en festivals. Deliberate Jeopardization (Heerjansdam) Deliberate Jeopardization is in de regio Drechtsteden zeker geen onbekende naam. De band uit Heerjansdam speelde al op het regiopodium van Wantijpop en toert nu ook mee als onderdeel van het Metal Supertrio. Zij noemen hun stijl ‘experimetal’, wat erop neerkomt dat ze alle stijlen die ze leuk en interessant vinden gebruiken in hun muziek. Ritmische veranderingen, snelle riffs en mooie breaks geven Deliberate Jeopardization een geluid als geen ander. Mindscan (Rotterdam) Slechts zeven weken nadat de band Mindscan was gevormd speelde deze Rotterdamse viermansformatie al in Nighttown. Vele shows volgden, en in maart 2006 bracht Mindscan hun eerste EP uit, wat resulteerde in vele goede recensies. Met invloeden uit de metal, metalcore, hardcore, emo en punk en maar liefst drie zangers heeft Mindscan een zeer uniek geluid. X-Tinxion (Dordrecht) Snelle drums, strakke riffs, een pompende bas en te gekke leadpartijen, dat is X-Tinxion uit Dordrecht. De band brengt oldschool thrashmetal, met als grootste invloed het in de thrashmetalwereld bekende Bay Area, waar onder andere bands als Metallica en Megadeth vandaan komen. In 2005 kwam de band met hun eerste plaat op de proppen, met de titel ‘Twisting the Knife’. Na een wisseling van de zang heeft de band nu hun geluid gevonden, waarmee ze zoveel mogelijk hopen te kunnen spelen. Note to Amy (Sommelsdijk) Hun doel? Het combineren van verschillende rockstijlen om er ‘heavy’ muziek van te maken. Note to Amy mixt metalcore en snelle punkrock met groovy rock, emo en thrashmetal. De band uit Sommelsdijk heeft al in vele Nederlandse plaatsen gespeeld, en er staat nog heel wat op het programma. De naam? Daarover blijft Note to Amy liever geheimzinnig. De boodschap zit hem in de muziek. |
|
quote:Ja toch! We gaan gewoon met z'n allen Dort platrocken Don't blush when I rip you open |
|
quote: Riiiiiiiight! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Tja, dat stond op de Bibelot-site |
|
*kick* Zaterdag dus!!! |
|
Yeah, wordt een mooi feestje! |
|
quote: John kan over mn versterker spelen heeee, maar t zou helemaal top zijn als ie een cab regelt!! |
|
Enig idee van een speelschema? Dan kan ik bepalen of ik ga fietsen of met het OV kom |
|
quote: Dat wordt die avond zelf pas bepaald middels loting!! |
|
Eerst het soepie en daarna mindscan en xtionxion toch? De rest maakt sowieso geen kans |
|
quote: Wie bedoel je? Ik stink John? hahahaha |
|
LOL tiepvaut moet kunnen toch? |
|
quote: Nee hoor Ik heb namelijk een contract voor mijn neus waarin de volgende speelvolgorde staat: - Fluff - Deliberate Jeopardization - Mindscan - X-tinxion - Note to Amy |
|
quote: Dus Fluff start of eindigd? |
|
Fluff als 1e, Note to Amy als laatste. Ik heb de tijden ook nog ergens in een e-mail. Ah: 21.00 uur – 21.20 uur Fluff 21.35 uur – 21.55 uur Deliberate Jeopardization 22.10 uur – 22.30 uur Mindscan 22.45 uur – 23.05 uur X-Tinxion 23.20 uur – 23.40 uur Note to Amy |
|
quote: In dat geval neem ik mn spullekes mee en kan John erop spelen ok, dan kan t gelijk blijven staan in de wisseling! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |