IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Artillery Volgende pagina
waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 07-10-2006 16:36 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

Ik kon geen topic over deze thrash metal band vinden dus ik dacht laat er maar 1 aanmaken want dat verdienen ze wel
Voor de mensen die ze niet kennen hier wat info:
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=111350000

Wat vinden jullie van deze band?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 07-10-2006 16:59 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Artillery, uit denemarken dacht ik. Goede thrash.

By Inheritance


"This one is older than shit, heavier than time!"


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 07-10-2006 17:11 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

Beetje een vergeten band, en idd uit denenmarken, ik had een interview gelezen waarin ze beweerden dat Metallica riffs van hun had "gestolen" in de tijd dat ze hun repeteer hok naast elkaar hadden..


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 07-10-2006 17:22 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2006 16:59 schreef 0Tolerence het volgende:
Artillery, uit denemarken dacht ik. Goede thrash.

By Inheritance


By Inheritance is zeker een gave plaat.
Favo numner is Beneath The Clay.



... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 07-10-2006 18:45 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

Inderdaad, andere albums vind ik wat minder. Don't Believe is overigens verreweg mijn favoriete nummer, toffe intro.
Leuke albumcover ook.


Nog zo stoere internet warrior.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-10-2006 12:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

beestige thrash! die Arabische riedels ertussen maken het compleet


signature


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 08-10-2006 13:57 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

Het jammere is dat ze niet meer optreden.. tenminste voor zover ik weet, ook geen officiele website of iets dergelijks


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 08-10-2006 16:35 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2006 18:45 schreef zakkenvuller het volgende:
Inderdaad, andere albums vind ik wat minder. Don't Believe is overigens verreweg mijn favoriete nummer, toffe intro.
Leuke albumcover ook.


Vooralsnog vind ik By Inheritance het beste nummer van Artillery. Er zijn er velen die gewoon goed zijn.


"This one is older than shit, heavier than time!"


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 09-10-2006 16:07 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

dat hele album is goed


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 20-11-2006 13:29 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

Kick


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-11-2006 13:39 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

vette band. "terror squad"


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 21-11-2006 14:38 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

Terror squad Het is ook een Radio Programma in Denemarken, van de gitarist van Artillery
Schijnt daar nog best bekend te zijn..


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 27-03-2007 16:05 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht



Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 27-08-2007 0:11 by Spearhead Wijzig reactieProfiel van SpearheadQuote dit berichthttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

Onlangs die boxed set gekocht alleen in mijn versie is helaas "khomaniac" (alternative versie - track 11) ook "too late to regret".



Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 27-08-2007 17:18 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Op de aankomende cd van Infinited Hate staat een Artillery cover, nl. The Almighty, met solo van ondergetekende.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 22-09-2007 10:49 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

Vet wansmaak!

http://www.stutzer-music.com/

Artillery site


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 07-11-2007 16:22 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht



6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 27-07-2008 10:21 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Zo wat is dit een gave band Thrash zoals het zich gehoort.


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 27-07-2008 10:43 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2006 16:59 schreef 0Tolerence het volgende:
Artillery, uit denemarken dacht ik. Goede thrash.

By Inheritance


gaaf ja, destijds, 1990, cd gekocht (bij Megapool ).


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 28-07-2008 13:53 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Trouwens waarom muziek algemeen? Denk dat deze wel bij Heavy metal kan.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 06-11-2008 23:13 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Laatste tijd veel naar Fear of Tomorrow aan het luisteren. Wat een geniale plaat is dat zeg!


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 06-11-2008 23:16 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Gave band ja. 15 November spelen ze op een festival in Duitsland. Helaas ligt dit niet echt om de hoek....


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 06-11-2008 23:32 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht


Hier dus.


Martinator
Cereal killer
Usericon van Martinator
Posted 07-11-2008 10:52 by Martinator Wijzig reactieProfiel van MartinatorQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2008 23:32 schreef 6sic6 het volgende:
Hier dus.


Holy fuck! Nasty Savage!!!
Over onderschat gesproken...


Overigens is Artillery wat mij betreft, vooral gebaseerd op Fear Of Tomorrow en Terror Squad, de beste "straight-up" Thrash band uit Europa.


Oldskoolcollector
Usericon van Oldskoolcollector
Posted 11-11-2008 19:58 by Oldskoolcollector Wijzig reactieProfiel van OldskoolcollectorQuote dit bericht

Hele gave band, favoriete album voor mij is By Inheritance. Khomaniac!


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 11-11-2008 21:49 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 11 november 2008 19:58 schreef Oldskoolcollector het volgende:
Khomaniac!
Dankzij dat nummer ken ik deze band. Geniaal nummer


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen