|
Auteur: |
|
|
nope, sorry. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Bob Katsionis, keyboard speler en gitarist bij Firewind is een goede vriend van me, er staat op mijn site ook een filmpje waar ik samen met hem jam en Bob speelt ook op mijn laatste solo CD (Colour Journey). Firewind komt trouwens binnenkort op Tour, hier de data: October 20th Helloween Festival Brussels Belgium 21st Oosterpoort Groningen Holland 22nd Melkweg Amsterdam Holland 23rd Underground Cologne Germany 25th Logo Hamburg Germany 26th The Rock Copenhagen Denmark 27th Klubbe Stockholm Sweden 28th John Dee Oslo Norway 30th Zeche Bochum Germany 31st Planet Rock Vienna Austria November 1st Rock Haus Salzburg Austria 3rd Sports Hall Tienen Slovakia 5th New Age Treviso Italy 6th Alcatraz Milan Italy 8th New Backstage Munich Germany 9th Z7 Pratteln Switzerland 10th La Laiterie Strasbourg France 12th Le Locomotive Paris France 13th Transborder Lyon France |
|
Haha ja dat was een gaaf filmpje! Verder is Gus G. natuurlijk behoorlijk geniaal. |
|
Ja vette band! Virtuoos volk daarin!! Ken het ook door mcoenen |
|
Sinds gister bekend mee. Gave band zeg; dat ik dit al die tijd over het hoofd heb gezien. Between Heaven And Hell is tot nu toe mijn favoriet. Topzanger en gitarist Gave band! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
ja, ik heb ze toevallig ontdekt. Het stond op in de platenwinkel en was direct verkocht; heb mij dan ook de cd aangeschaft. Heb wel enkel 'Allegiance'. Iemand bekend met het oudere werk? |
|
Ik heb ze toen bij Dragonforce gezien. Inderdaad een erg gave band, jammer dat het geluid toen niet helemaal goed was... |
|
beetje doorsnee vinnek met die ac/dc gitaarriffjes en de cliché-solo's beetje simpel imo signature |
|
Dat vindt ik er zo fijn aan. Geen fratsen. Lekker in het gehoor liggende nummers, zeer goede zanger en heerlijk solo's. Ik hoef het nou ook weer niet dag in dag uit te horen, maar als ik zin heb in een degelijke pot, zeer goed gespeelde powermetal draait het meetal uit op Firewind. Ik mag elke plaat erg goed luisteren, maar mijn favoriet is Forged By Fire. Prima band, niks mis mee! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
op zich niet mis, maar toch liever de laatste Thunderstone of zo signature |
|
Doorsnee ? Forged ... is één van mijn favo CD's aller tijden. Schitterende songs, fantastische zanger (die helaas weg is) en super gitaarwerk . Geweldige band . De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. |
Index / Heavy Metal |