|
Auteur: |
|
|
09-12 Metalfest Blind Sight Gilo Mindscan More info coming soon! Dat wordt dan uiteraard toegevoegd aan deze post |
|
Present, hehehe |
|
hmmmmm. Zeker wel de moeite waard om te beuken daar! "Sehnsucht" |
|
As. zaterdag alweer!!! Entree = €3,- Aanvang: 21.00 @ Snaack; heb je enig idee welke band hoe laat speelt? |
|
quote: Ik heb de speelvolgorde nog niet dooorgekregen, dus nee. |
|
Als Delft te ver weg is, kom naar de Box (zie andere topic) in Boxmeer!!! |
|
Oja, das deze zaterdag al! Ik ben wel aanwezig! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
|
|
quote: Nu dan? |
|
quote: Ik heb geen idee. Weet alleen dat om 21h de zaal open gaat. |
|
quote: De pwornbeurs is altijd open man Ehh voor mij dan Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Dat was een gaaf avondje! Mindscan was best gaaf, ik vond het in ieder geval beter klinken dan op de EP (niet dat die slecht is ofzo, maar live klinkt het gewoon beter). Alleen de cleane zang vind ik nog niet heel erg overtuigend. Gilo boeide me eigenlijk niet zo heel erg. Wel leuk dat ze 'Pure Hatred' van Chimaira coverde, maar dat klonk nog lang niet zo strak als het origineel. Verder vond ik hun nummers veeeeeeeeel te lang, dat eerste nummer duurde 12 minuten ofzo? Blind Sight was (uiteraard ) het gaafst van de avond. Ze waren goed enthousiast en het publiek was intussen ook dusdanig aangeschoten/dronken dat ze wel zin hadden in een feestje. Het geluid was hard, maar wel goed afgesteld. En ze sloten eindelijk weer eens af met Bad Blood i.p.v. Scapegoat Utopia. Gespot: - Digerdoden (volgens mij?) - Snaaaack |
|
Ik heb jou in ieder geval niet gezien, omdat ik niet weet hoe je er uitziet "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Oude foto: Maar wat vond je van de bandjes? |
|
Komt me niet bekend voor. Mindscan was wel grappig, maar het geluid werd pas iets beter aan het eind van de show. Gilo was wel aardig, maar nog steeds geen goed geluid. Sommige stukken kon ik wel waarderen, maar voor de rest vond ik ze niet heel erg boeiend en ik irriteerde me aan die gitarist die de aap aan het uithangen was. Bij Blind Sight was het geluid een stuk beter, maar ook deze band kon me niet heel erg boeien, maar het waren wel goede muzikanten. Niet heel erg positief dus, maar ik kwam dan ook meer om Snaack te aanschouwen en goedkoop bier te drinken "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Ik vond het een hele leuke avond, vooral Gilo vond ik echt heel vet! Blind Sight heb ik niet echt gecheckt, het bier moest op backstage Ik heb van veel mensen gehoord dat het geluid bij ons idd niet zo goed was, echt jammer. Op het podium was het overigens prima Don't blush when I rip you open |
|
Het geluid was in het begin inderdaad redelijk bagger. Het klonk nogal alsof jullie in een fabriekshal aan het spelen waren. Nico was ook erg slecht te horen. Gelukkig werd het na een paar nummers een stuk beter, aan het einde was het een meer dan redelijk geluid |
Index / Concerten |