|
Auteur: |
|
|
Zondag 19 november: DRY KILL LOGIC (USA) WHY SHE KILLS CHIRAW Lantaarn, Hellendoorn Deuren: 19.00 uur Aanvang: 19.30 uur Entree: 12 euro www.lantaarn.nl |
|
Eindelijk DKL een keer in NL, is het op een zondag in Hellendoorn |
|
Ach, over 7 jaar komen ze vast wel weer een keer |
|
Hellendoorn!?!?!?!??! |
|
En op de fiets!! |
|
as zondag dus. Redelijk vroege show, hier de tijden: ZAAL OPEN: 19.00 CHIRAW: 19.30 WHY SHE KILLS: 20.30 DRY KILL LOGIC: 21.30 Het is uiterlijk om 23.00 afgelopen. Laatste treinen vanaf Nijverdal NS richting Zwolle en Enschede: 23.17 en 23.47 www.lantaarn.nl |
|
Vanavond dus. Er zijn nog kaarten beschikbaar. Vanaf vanmiddag 14.00 uur ook nog telefonisch te reserveren bij De Lantaarn. 0548 654375 www.myspace.com/drykilllogic 19-11 DRY KILL LOGIC + WHY SHE KILLS + CHIRAW 21-12 DORO + BENEDICTUM + WINTERSUN 05-02 GOD DETHRONED + ONE MAN ARMY + MISERY SPEAKS + DELUZION www.lantaarn.nl |
|
|
|
iedere bezoeker op de foto? Wat een knappe mensen overigens.........ai ai |
|
quote: Oi, beetje rustig aan hoor! |
|
Hoe waren de bands? |
|
quote: Eerste bandje verraste me behoorlijk eigenlijk. Beetje minder "maniertjes" (tussendoor in het Engels dingen zeggen enzo, niet doen!) en de cleane zang wat beter en dan komen die jongens er wel. WSK was ook wel okay, moet nog wel wat groeien want het ziet en klinkt nog wel wat onwennig. Dry Kill Logic was hard, strak. En nogal eentonig, niet helemaal mijn ding (waarom was ik er dan? Ja wat moet je anders op zondag?) maar het was wel goed wat ze deden. |
Index / Concerten |