|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Yeah /me is ook benieuwd Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
jah ik ook, welke nummers speelden ze? kan ik me voor zaterdag even voorbereiden! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
IK WIL HET NIET WETEN! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Het was enorm bruut!!! Ik was er dus, mooi! Ze deden speelden 3 sets van 50 minuten, met elke keer een ander decor en kleding, De eerste set speelden ze veel oud spul, en daarbij de nadruk op de liveset van Live In Athens, ik bedoel dus veel nummers op dat album in de zelfde volgorde. De tweede set stond vooral in het teken van Something wicked... en de dark saga. Ze speelden op het einde de Trilogy!!! De derde en laatse set was geheel gewijdt aan het nieuwe werkje Horror Show. Kortom waar voor je geld! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
aaarhhg ik heb er rete zin in!!! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: morgen he |
|
ja morgen komen ze in de 013 jah en ik zal vooraan staan. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Vanavond ja!!!!!!!!!!!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
morgen!!! |
|
gisteren!!! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: ehh hoe was het |
|
quote: Lees bovenstaande Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Maar je hebt het toch gelezen ,hè. God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. |
|
hehehe Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
en ik ga niet was weer es te laat |
|
ik heb nog een kaartje voor morgen in 013 als je wilt |
|
quote: Ja, ik heb het toch gelezen... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
LM=Beunhaas |
|
Ik vond het wel tegenvallen. Daarom zijn Vampire_girl en ik in het 2de stuk weggegaan. Heads I win, tails you lose |
|
wat???? dat meen je niet? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: niet echt troe, als je het mij vraagt Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Het was oooooooooeeeeeeeeeeh en ooooooooooohhhhhhhhh en waaaaaaaaahhhhhhhh... En 't is al voorbij... Maar 'k heb wel foto's kunnen trekken van op de eerste rij!!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik vond het geweldig. Ze speelde met veel energie en hadden er echt zin in. Iced Earth bla...bla...bla... |
|
Whoa het heerschte de pan uit alleen heeft iemand foto's gemaakt? Setlist: Iced Earth Pure Evil Brainwashed Angels Holocaust Stormrider The Path I Choose Curse The Sky Travel In Stygian Burning Times Vengeance Is Mine Stand Alone The Hunter Watching Over Me Scarred Slave To The Dark A Question Of Heaven 1776 I Died For You Prophecy Birth Of the Wicked The Coming Curse Wolf Damien Jekyll & Hide Transylvania Jack Frankenstein Dracula |
|
En vanavond is het onze beurt |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |