IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Born From Pain Volgende pagina
6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 09-10-2006 19:07 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Nog geen topic over deze heerschende band

After a lot of touring over the last 1,5 year, writing the new cd and recording the cd at Antfarm, we have indulged in a couple of weeks off. Get some time for ourselves and reload the battery for the upcoming terror on the road. For upcoming dates with Napalm Death click here. The final title for our fourth full-length will be WAR. We are really happy with how WAR came out. We feel this is a cd that is totally BORN FROM PAIN in it's groove, aggression and heaviness, but nonetheless has some different elements in it that show we don't sit still either as musicians. A development without losing sight of what we once set out to do musically. This is definitely an honest effort at making the best cd possible, not giving in to the current trends in heavy music. Also, we tried to push a more socio-critical message on WAR. We feel that everyone should try and remain critical, especially in the World as it is nowadays. We tried to encompass the feelings of discomfort, negativity, frustration and anger that most people feel with this world and their personal lives. We feel people fight a war on many levels nowadays... This record is amongst the most intense stuff we did so far. Old and new people will love this. WAR will be unleashed on the 17th of November (G/A/S) and the 20th of November (rest of Europe) through Metal Blade Records. WAR features guest appearances by Jan Chris Gorefest, Lou Sick Of It All and Hatesphere guitarist Pepe. We also have Barney Napalm Death guestvocaling on "Behind Enemy Lines" as the bonus track for the European and Japan edition, and an alternate ending for "Scorched Earth" on the Japanese version. The limited first edition of WAR will contain a DVD of live footage shot during one of the festival shows this summer.

Tracklist WAR:
Relentless
Behind Enemy Lines
Stop At Nothing
Bury Me Fighting
Crusader (feat. additional vox by Jan Chris Gorefest)
Grey Life
The War Is On
Scorched Earth (feat. solo by Pepe Hatesphere)
Eyes Of The World
Doomsday Clock (feat. additional vox by Lou Sick Of It All)
Iron Will

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-10-2006 19:19 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

van alle metalcore bands die ik ken vind ik deze band de minste...op cd dan. live heersen ze wel.

Fuck the world and fuck you

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 09-10-2006 20:35 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Ik ken alleen hun laatste cd en die kan me niet echt boeien. Ook nog in het voorprogramma van Soulfly gezien, maar ik blijf de stem té eentonig vinden. Nou hou ik ook meer van metalcore die meer naar metal neigt dan naar hardcore, daar zal het ongetwijfeld ook aan liggen. Maar ik zal de nieuwe vast wel een keer beluisteren

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-10-2006 20:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

die kraaistem ligt me niet

signature

Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 09-10-2006 22:03 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

Ik vind ze erg Goed,
Volgens mij komen ze op Bastille Metalfest 2007

"Sehnsucht"

*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 09-10-2006 22:08 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

Nieuwe track op hun myspace: 'Stop at Nothing' klinkt erg vet. Maar eens album gaan checken

But there is no real me: only an entity, something illusory................

Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 10-10-2006 17:23 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

Klinkt inderdaad erg lekker,
ik heb ze nog nooit live gezien.
Maar heb een goed gevoel dat ze de zaal plat spelen

"Sehnsucht"

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 10-10-2006 17:36 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Klopt

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 10-10-2006 17:41 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2006 17:36 schreef Doomy het volgende:
Klopt

Inderdaad, 19 november weer samen met Napalm Death.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 10-10-2006 17:45 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 10-10-2006 19:09 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Che en Rob ken ik persoonlijk omdat ze hier vandaan komen en ik vroeger ook constant in die scene rondhing. Leuk voor ze dat ze zo groot zijn geworden.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-10-2006 19:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik ken deze band eigenlijk niet. toch eens uitsjekken.

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 10-10-2006 19:28 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Ik ben nu het nieuwe album (al) aan het luisteren en het klinkt behooooorlijk goed! Zelfs op mp3 klinkt de productie al heerlijk!

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 10-10-2006 19:59 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Crusader, het nummer met Jan-Chris van Gorefest is gaaaaaaaaaaaaf!

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 31-10-2006 10:01 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2006 17:41 schreef 6sic6 het volgende:
Inderdaad, 19 november weer samen met Napalm Death.

Ik bedoel 6 november

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 21-01-2007 12:40 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

18 maart in De Pul in Uden.

Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 21-01-2007 13:31 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2006 19:19 schreef mental het volgende:
van alle metalcore bands die ik ken vind ik deze band de minste...op cd dan. live heersen ze wel.

van alle metalcore bands die ik ken vind ik deze band de vetste, op cd en live.

Inter faeces et urinam nascimur

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 22-01-2007 18:17 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

met o.a. Engine of Pain

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 22-01-2007 18:19 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

met o.a. Engine of Pain

METALSLET
Usericon van METALSLET
Posted 22-01-2007 18:48 by METALSLET Wijzig reactieProfiel van METALSLETQuote dit bericht

Tickets voor DutchMetalFest in de pocket! Born From Pain! Yeah!

Go! Go! Go!

Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 22-01-2007 22:05 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

hehe, Goed bezig Mies
Post ook eens in het metalfest topic

er zijn al 24 BMF 2007 shirts verkocht btw

"Sehnsucht"

BVT
Usericon van BVT
Posted 23-01-2007 18:18 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

Heersende band. Leuke live band.. Liefhebbers van Hatebreed zullen dit zeker kunnen waarderen.

Viking-schaapje
Usericon van Viking-schaapje
Posted 26-02-2007 9:41 by Viking-schaapje Wijzig reactieProfiel van Viking-schaapjeQuote dit bericht

ik vind het net zo klinken als as i lay dying en every time i die

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 26-02-2007 12:16 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2007 9:41 schreef Viking-schaapje het volgende:

WTF? As I Lay Dying zou ik nog een heeeel klein beetje in kunnen komen, maar Everytime I Die?

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 26-02-2007 23:16 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

ik vond ze erg vet zaterdag

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-02-2007 23:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2007 9:41 schreef Viking-schaapje het volgende:

+1

erg irritant dus

signature

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com