|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Als het al echt is... dit is simpel te manupileren Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Gatverdegatver, zet er wel ff bij wat het is, mijn tere zieltje kan dit niet echt verwerken Power over others is nothing - Power over oneself is everything |
|
quote: GVDOMME ging echt over mijn nek DIT IS ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO GOOR. Wiegen Meister ! |
|
|
|
Ik kijk gewoon niet, ik neem wel van jullie aan dat het goor is. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: ik denk dat ik dat ook maar doe...eeuh niet doe goddamn alleen al de reacties krijg ik zoon gevoel bij van "laat maar" My madness, my sadness |
|
Ik krijg al pijn aan mijn ballen als ik de naam zie staan va deze topic hahahaha |
|
Ik dacht dat zijn lul ontploft zou zijn zoals een rotje ontploft. Lijkt me ook aardig pijnlijk, zeker tijdens het vrijen |
|
die plaatjes werken niet, evenals de links |
|
niet geprobeerd hoeft voor mij niet zo haha |
|
lijkt me niet fijn als je lul ontploft, zal wel pijn doen. ik heb best wel medelijden met die vent iig, het zal je maar gebeuren |
|
Ik heb gehoord dat dit helemaal niet zo'n zeldzaam fenomeen is. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
dit zijn van die berichten die je niet wilt lezen Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote: damn u! nu zit dat ook weer 3 uur in mn kop My madness, my sadness |
|
Hmm...lijkt me nogal sterk-maar ik weet wel dat een lid kan'breken',als een man iets te gewelddadig is tijdens de daad of zo-heeft iets met die zwellichamen te maken,geloof ik. Als je zoiets tegenkomt,moet je wel meteen naar de kliniek om de schade te laten herstellen,want het schijnt (ben zelf geen man!!)dat het geen deugd doet- Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: En de vrouwen nog zagen dat ze moeten kuisen! Je kan me de bout hachelen! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |