|
Auteur: |
|
|
Met dank aan onze vrienden van de Punk/Hardcore groep: |
|
Present, hehehe |
|
quote:ik niet Succes anyway! |
|
quote: Thnx! We gaan een feessie bouwen |
|
quote: Hebben jullie weer zo'n 'fan' te pakken dan? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Tja .. als die Snaack wat op heeft krijgt ie wat losse handjes he .. |
|
In zijn geval heet dat drummen Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Nou, dat niet, maar letterlijk een knul die zijn handjes niet thuis kon houden. Dus, die heb ik even op minder diplomatieke wijze duidelijk gemaakt dat dat soort uitingen door ons niet gewaardeerd worden. Maar goed.. 1e incident op 31 shows, dus, no spang swa. |
|
Gebeurd idd helaas Stagesecurity next time! Opvallend dat dat vaak ook altijd zelfde type gasten zijn, zo zat als een aap en zo dom als het achterend van een varken .. |
|
Inderdaad, beide omschrijvingen zijn op hem van toepasssing.. Loser. Volgende keer hou ik zijn strot iets langer dichtgeknepen, als je geen hersencellen hebt kunnen ze door zuurstofgebrek ook niet afsterven immers. |
|
Spijtig dat ik het heb moeten missen, maar er was dan ook wel een geldige reden voor. Reis ik binnenkort toch wel eens noordwaarts voor een show, had er wel zin in! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Heee lieverd, Laat nou toevallig X-tinXion en Mindscan samen moeten spelen tijdens de "Kleine prijs van Dordt" op vrijdag 18 november!! 2 vliegen.... |
|
quote: Ooohhhh! Het staat in de agenda, poppetje van me. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Index / Concerten |