|
Auteur: |
|
|
Ai, dat lijkt me best moeilijk. Bij .wav-files kan het wel (bv. met CoolEdit en dan is er de een of andere plugin 'Click Eliminator' of zoiets heet-ie die de klikjes en bliepjes eruit haalt) maar .mp3-files zijn al gecomprimeerd en geëncodeerd he... lijkt me niet dat je dan rechtstreeks dingen kan editen. Misschien terug omzetten naar .wav en dan die zooi eruit halen en opnieuw encoderen? Dan heb je volgens mij wel veel verlies van geluidskwaliteit... |
|
Wav files fixen is ook prima!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
CoolEdit dan dus, met die Click eliminator. Nu geen tijd om te zoeken... begin es op tucows.wau.nl Later heb ik misschien ff tijd maar ik mot zo pleite gaan. |
|
Thanx!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Is het al gelukt? Check http://www.syntrillium.com voor CoolEdit... de nodige plugins om de boel op te schonen zijn daar ook aanwezig. Evt. cracks moet je zoeken op die site waarvan ik je de URL gestuurd heb. Succes! |
|
Ik moet eerst Windows helemaal opnieuw eropzetten anders blijft het pappen & nathouden, maar dit gaat mij zeker helpen, want ik zit al maaaaaanden met dit probleem...met napstergedoe kon er nog een andere versie gevonden worden, maar tegenwoordig zijn mp3's een stuk schaarser... Opnieuw hartstikke bedankt!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hier issie Jenje The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
k thanx |
|
Probeer anders 'Uncook' eens. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Computer heeft weer kuren; elke keer als ik Winamp opstart haalt de computer het volume omlaag naar 0. Nu moet ik dus opeens telkens op het tweetertje rechtsonderin klikken en het schuifje opengooien. Echt keiirritant! Weet iemand hier een oplossing voor? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Check ff hoe je volume in winamp zelf staat... |
|
Soms als je winamp aangeklikt hebt en je zit dan aan je muiswieltje dan wil het ook nog wel eens gebeuren dat het geluid uit gaat. |
|
quote: je kunt het volume er mee regelen. Suck my piss |
|
En wat moet je doen als je pc je zipfiles alleen wil openen met winamp??? (Wat dus niet gaat...) Hoeveel keer je het ook opnieuw instelt??? |
|
Neem een .ZIP bestand, Rechtermuisknop op klikken, MET DE SHIFT INGEDRUKT. -"Openen Met..." -Selecteer Winzip, of Winrar of WinAce, of Stuffit of welke fuckin unpacker je ook heb. -"Dit type bestand altijd openen met dit programma" aanvinken -OK klikken Klaar! [Dit bericht is gewijzigd door mörke op 01-05-2002 21:54] Dit slaat nergens op. |
|
Dat dacht jij... |
|
Mp3-tjes met bliepjes of 'hakkeltjes' kun je voorkomen door je download niet te resumen. Kijk, als het "origineel" (let op de " ) kapoet is, dan houd alles natuurlijk op. Met resumen bedoel ik de download stopzetten en later weer doorgaan. Maar resumen houdt ook in, dat wanneer je bijvoorbeeld bij KaZaa een 'gesplitte' download hebt (dus van meerder gebruikers dezelfde file afhalen), dit ook voorkomt. Download accelerator split je files ook op, en alhoewel het bij DA minder voorkomt, is de kans daar ook nogsteeds zeer groot dat het gebeurt.. God hates us all ! God hates us all ! |
|
Resumen gaat meestal best goed en is vaak de enige manier om iets binnen te krijgen. Zal het wel vaker checken... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 01-05-2002 23:21] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Is inderdaad balen zo'n kut bliep. Wat ik altijd doe, is gewoon het nummer nog 'es downloaden, maar bij een ander. Is veel makkelijker dan het nummer eerst te converteren naar .WAV en vervolgens met CoolEdit of zo die bliep kunstmatig er uit te halen. Dat gaat toch nooit helemaal goed en kost bovendien zeker een kwartier. Gewoon bij een ander downloaden! |
Index / Muziek algemeen |