|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
dit zal een geweldig topic worden hha |
|
ik ben het eerst!!! ik wil hem!! IK IK IK!!!! |
|
Fuck the world and fuck you |
|
Love is in the air. |
|
Niet mis! |
|
www.adultfriendfinder.cum Ik wil nog even van de gelegenheid gebruik maken om de groeten aan mijn moeder te doen. Hoi, Mam! Het is lekker weer hier en maak je maar niet druk, ik zal van de drugs afblijven en niet te veel zuipen. Doewie! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Teveel is natuurlijk relatief. |
|
Dit is schattig! |
|
o ja dit zal die vriend van je zeker waarderen in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Waarom opent er geen vriend van mij zo'n topic als dit? |
|
quote: kijk maar uit.... weet jij wel zeker hoe jij aan jouwn lover bent gekomen?? misschien zat er wel iemand achter... |
|
kansloze date pogingen van metalheads, eerst die maandier ofzo, nu dit weer Je moeder. |
|
quote: gezien de subtiele opmerking over het figuur van mijn vriend was jij het in elk geval niet in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
quote: misschien betaal ik hem wel om met jou te lopen, weet jij veel |
|
Whahaha Boer zoekt Vrouw! (hij zit op een traktor!) |
|
quote: Daarom gebruik ik die uitdrukking natuurlijk ook, Sherlokc. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: kan niet. jij hebt helemaal geen geld! in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
quote: ik zou het toch maar even "onder de loep" nemen meis en geld heb ik egggg wel, PUHHH |
|
hij komt straks hierheen, ik zal hem het vuur wel ff aan de schenen leggen, goed? in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
quote: besef dan wel dat ie zn bron van inkomsten kwijt is. doe lekker alsof je neus bloedt |
|
ik heb hem net gebeld, hij vind dat je hem onderbetaald! hij verdient veel meer dan wat jij hem betaald lief he zo'n vriend in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
Dit topic gaat boven iedere verwachting een hele pagina halen. Als je je voorkeuren op 25 posts per pagina hebt ingesteld, welteverstaan. [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 13-10-2006 19:39] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
jeuj! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |