IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Docu's en andere non-fiction films. Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-02-2019 9:54 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2019 9:46 schreef Ethereal het volgende:
Gister eindelijk The Story of Anvil gekeken. Prachtig. Wat een toewijding, wat een passie en wát een teleurstellingen elke keer. Ongelooflijk. Zelfs mijn vrouw, die niets met metal heeft, heeft van de docu zitten genieten. Fantastisch.
Zo ging het hier ook. Alles zit erin: de teleurstellingen en het verdriet van Reiner en Lips, maar ook het aanstekelijke enthousiasme van vooral Lips wat gewoon een geweldige kerel is.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


spectre
Usericon van spectre
Posted 01-02-2019 9:57 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

wat ik vooral zo tof vind is dat door de populariteit van de docu ze weer in goedgevulde zalen kunnen spelen.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 01-02-2019 9:58]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 01-02-2019 11:11 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Idd, je gunt het die gasten gewoon. Net als het eind van de docu, de show in Japan, je zit gewoon te nagelbijten of de zaal idd wel gevuld is...


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 01-02-2019 11:37 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2019 9:57 schreef spectre het volgende:
wat ik vooral zo tof vind is dat door de populariteit van de docu ze weer in goedgevulde zalen kunnen spelen.

Met mensen die ze komen uitlachen ja.


... hoe de hazen lopen ...


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 01-02-2019 12:32 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Echt? En ze zijn nieteens geestelijk gehandicapt.

Edit. Sorry, ik moest ineens aan ben en ruurd denken, hehe.




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 01-02-2019 12:33]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 01-02-2019 12:36 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Nou, die Lips mist vlgs mij ook wel een chromosoompje hoor


... hoe de hazen lopen ...


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 01-02-2019 12:52 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487





"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 01-02-2019 18:23 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Net ff gekeken op Netflix, goed docu idd. Ik ken ze nog uit de beginjaren maar moet zeggen dat ze blijkbaar ook weinig echte indruk op mij hebben gemaakt om te blijven hangen.


Bazzio Attacks!!!


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 01-02-2019 18:45 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Metal on Metal is gaaf, toch?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 01-02-2019 19:10 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2019 18:45 schreef Count Usher het volgende:
Metal on Metal is gaaf, toch?



Die is, inderdaad gaaf, net als Forged In Fire, maar dan heb je het wel gehad.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 01-02-2019 19:20 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Anvil is droevig. Die lui willen dolgraag, hebben met Metal on Metal en Forged in Fire best leuke platen uitgebracht en daarmee is het ook klaar. Als het echt zo'n goede band was hadden ze het momentum na die docu ook wel vastgehouden, maar zelfs dat lukt ze niet. Anvil is gewoon niet zo goed als ze zelf graag willen, en zo simpel is het. Ik heb van die documentaire genoten hoor, maar ik verbaas me wel over het feit dat het ding überhaupt gemaakt is en waarom.

[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 01-02-2019 19:21]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-02-2019 22:00 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2019 19:10 schreef Buiksmurf het volgende:
Die is, inderdaad gaaf, net als Forged In Fire, maar dan heb je het wel gehad.
Mee eens. Maar voor Metallica is de score niet veel beter. Alleen zijn die commercieel gegaan en dat heeft ze geen windeieren gelegd. Anvil verdient alleen al kudo's omdat ze geen sell-out zijn geworden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 01-02-2019 23:15 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2019 22:00 schreef bastianus het volgende:
Mee eens. Maar voor Metallica is de score niet veel beter. Alleen zijn die commercieel gegaan en dat heeft ze geen windeieren gelegd. Anvil verdient alleen al kudo's omdat ze geen sell-out zijn geworden.


Wat een onzin. Het niveau van songschrijven zoals Metallica hebben ze gewoon nooit bereikt. Dat is de enige reden dat het altijd gerommel in de marge zal blijven met deze gasten.


... hoe de hazen lopen ...


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 01-02-2019 23:31 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Precies. Nooit wat van gekocht of mp3 oid. Ik heb er nooit wat aan gevonden, behalve zo'n nummer als forged in fire. Wat door Benediction beter is uitgevoerd, imo.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-02-2019 7:38 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Niet mee eens. Op Speed of sound b.v. staan m.i. betere nummers dan op the Black Album, bijvoorbeeld. Maar wel veel harder en minder gelikt. Wat Metallica wel beter doet is nummers schrijven die saaie popliefhebbers ook kunnen snappen. Daarom staan ze ook tussen Phil Collins en Dire Straits in de top 2000.
Kijk, Metal on metal en Forged in fire zijn de uitschieters. Maar ook het mindere spul van Anvil vind ik nog tien keer spannender en beter dan alles van Metallica na de eerste vier. Rn zelfs die eerste vier vervelen snel.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 02-02-2019 8:34 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Tekstueel is Anvil altijd al sneuheid troef geweest. Mijn god, de gemiddeldee puber komt met betere en relevantere teksten. En dan ook nog eens die gimmick met die dildo op het podium. *zucht* En btw zelfs Metallica's muzikaal midere nummers zijn nog altijd beter dan alles wat Anvil na MoM en FiF heeft uitgebracht. Yep zelfs, de Lulu nummers.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-02-2019 9:21 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik luister nooit naar teksten. Maar ik kan me nog herinneren dat ik best uit mijn dak ging toen ik op Speed of sound hoorde dat Reiner ineens blastbeats en dubbel bass speelde, best ruig voor zo’n band vol ouwe knarren. Tja, en hun nummers liggen inderdaad niet zo gemakkelijk in het gehoor als de als popsongs gestructureerde nummers van Metallica of Volbeat. Daarom heb ik dus juist wel muziek van Anvil in huis en niet van Metallica.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-02-2019 11:55 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2019 19:10 schreef Buiksmurf het volgende:
Die is, inderdaad gaaf, net als Forged In Fire, maar dan heb je het wel gehad.


Persoonlijk vind ik hun eerste 'Hard 'n' Heavy' ook erg goed, vooral omdat ze daar nog meer als een rockband klinken. 'This is Thirteen' was trouwens ook best gaaf


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-02-2019 11:59 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2019 9:21 schreef bastianus het volgende:
Ik luister nooit naar teksten.


Dat snap ik nooit.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 02-02-2019 12:14 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 2 februari 2019 11:59 schreef spectre het volgende:
Dat snap ik nooit.


Ik ook niet, nee. Als er woorden op me afkomen dan hoor ik die, of ik nu wil of niet.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-02-2019 13:32 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Het is niet zo dat ik goede teksten niet kan waarderen. Die van Skyclad vind ik bijvoorbeeld geweldig. Maar sommige bands hebben baggerteksten en toch stoort me dat niet.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-02-2019 15:03 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2019 12:14 schreef Ralph het volgende:
Ik ook niet, nee. Als er woorden op me afkomen dan hoor ik die, of ik nu wil of niet.

Ik neem er meestal geen tijd voor, maar als ik het doe bevalt het me zo goed dat ik me afvraag waarom ik er nooit tijd voor neem


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-02-2019 21:17 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 2 februari 2019 12:14 schreef Ralph het volgende:
Ik ook niet, nee. Als er woorden op me afkomen dan hoor ik die, of ik nu wil of niet.


Ik ontwijk die gewoon automatisch, bij Nederlandstalige muziek wel een stuk minder.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 02-02-2019 21:27 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Heb ik ook, ik moet wel eens op een plek even werken waar radio nl door de ruimte galmt en dan moet ik er haast naar luisteren. Maar bij andere talen heb ik dat veel en veel minder. Ik doe gewoon niet mijn best, want het interesseert me niet wat er gezongen wordt, over het algemeen.

Neem battery van metallica. Duizenden keren gehoor, ik weet wel een flardje tekst her en der, maar geen idee waar het nummer over gaat. Prima.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-02-2019 22:09 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2019 21:17 schreef ElitE het volgende:
Ik ontwijk die gewoon automatisch, bij Nederlandstalige muziek wel een stuk minder.
Dat wel. Al zit daar ook verschil tussen. Teksten van Hazes zitten vaak vol fouten en dat stoort me niet. Maar bij Borsato of Meeuwis stoort het me wel.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 02-02-2019 22:11]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen