![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Volgens mij is de enige oplossing daarvoor een memorycard waar je je die programs apart op opslaat. Edit: Oh, btw, iedereen die het een 'klote triton' noemt kan dat ding beter inleveren en een Casio kopen. [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 15-10-2006 21:14] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: ooeh... ruilen tegen mijn Casio?? ![]() kwaliteit > kwantiteit ![]() |
|
Jongen die'k ken (René) heeft er een harde schijf in laten bouwen. Is geen uitbreidingsoptie, maar heeft ie wel voor mekaar kunnen krijgen via iemand.. Contact : http://www.myspace.com/tritonvirus [edit]hij heeft niet de extreme btw.. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 16-10-2006 13:50] ![]() |
|
HAHAHA..... jij ook met je poppekraam tom ![]() ![]() |
|
Heb wel een extreme. Je moet gewoon een USB-stick aan de achterkant erin doen, en dan na het opslaan van je programs je program bank naar die stick wegschrijven werkt prima ![]() |
|
quote: Klote Triton ![]() **Blij met zijn Novation Nova en Virus** ![]() ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Ik heb nog een prima flightcase voor een Triton/Trinity in de aanbieding trouwens ![]() ![]() |
|
quote: Je hebt mijn interesse gekieteld. Voor welke Triton-versie istie geschikt? ![]() |
|
quote:Oei, dat durf ik niet te zeggen. Hij is op maat gemaakt voor een Trinity 61 en bij mijn weten hebben Triton's een praktisch gelijke afmeting. Nog mooier: ik kreeg vanmiddag ineens telefoon van een potentiele koper. Mijn advertentie op Synthforum zal nog wel ergens gestaan hebben denk ik want de Trinity zelf is al bijna een jaar weg ![]() ![]() |
|
Nou dat "klote triton" was sarcastisch bedoeld en iedereen die er een heeft moet dat begrijpen ![]() Was me alleen aan het ergeren dat ik het niet fatsoenlijk aan de gang kreeg, maar ik heb het al een tijdje opgelost met een cf kaart er in, werkt prima, alleen vervelend dat je het iedere keer voor je begint in je rom moet inladen. ![]() maar jah hopenlijk volgende versie niet meer nodig. ![]() ![]() |
|
quote:Oeh, dat klinkt echt als een duct tape oplossing, en dat zijn de betere oplossingen ![]() ![]() |
|
ik heb nu de karma van korg. daar zit geloof ik geen harde schijf in. ik wil nu muziek dat ik opgenomen heb op de pc op mijn synth zetten zodat ik het live kan afspelen als ik gitaar speel. misschien dat ik er ook zoiets kan inbouwen?? ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |