|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
my chemical romance- welcome to the blackparade |
|
Corvus Corax - Neva Cengi Harbi Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Exit, en dat is dus een klassieker Nou ja. NP: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Kreator - Ripping Corpse tering wat een nummer! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Unleashed - I Have Sworn Allegiance |
|
Kreator - Pleasure to Kill op standje hard! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
God dethroned - God dethroned (de pre-historie versie) Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Altar - Throne of Fire dat intro Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Marco Minneman "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Revelation - Salvations Answer bub |
|
Het goede doel - BLEGIIIIIEIEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUHHHH ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dominus - Dance with Magic (één van de eerste clips die ik echt heel stoer vond als jonge knaap zijnde (headbangers ball)) Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Goed bezig. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
hehe nederpop is gaaf doe maar - sinds een dag of 2 ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
My Dying Bride - To Remain Tombless |
|
fahr'n fahr'n fahr'n auf der Autobahnaahn! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Reverend Bizarre / Orodruin 12" split bub |
|
Morbid Angel - Suffocation (live dvd) Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
radiohead- karma police |
|
Jerry Lee Lewis + Mick Jagger - Evening gown Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
opeth - black rose immortal ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Jerry Lee Lewis + Kid Rock - Honky Tonk Woman [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 20-10-2006 20:48] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Jerry Lee Lewis + Little Richard - I saw here standing there Kippevel mensen, kopen die plaat! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |