IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Last days of humanity dubbel compilation CD
Warmaster666
Usericon van Warmaster666
Posted 17-10-2006 10:30 by Warmaster666 Wijzig reactieProfiel van Warmaster666Quote dit bericht

Ja, ja dit wordt dus echt de laatste release van Last days of humanity. Het wordt een dubbel cd met alle 7" ep's, demo's, splits LP's, mini cd's, etc, etc. Hij wordt uitgebracht door een paar ex-leden van de band en wordt exclusief gedistributeerd door Bones Brigade. Elke release krijgt een eigen bladzijde in het boekje met alle info van de betreffende release zoals hoesje, tracks, waar en waneer opgenomen, line-up, ect.
De release staat gepland zo rond April 2007, mooi voor het volgende festival seizoen.

Dit zal er op komen:

Last days of humanity. Demo 1
Last days of humanity – Demo 2 Human atrocity
Last days of humanity split EP with Vulgar degenerate
Last days of humanity split EP with Confessions of obscurity
Last days of humanity split EP with Rakitis
Last days of humanity split EP withe Morgue
Last days of humanity split EP/CD with Cock and Ball Torture
Last days of humanity split CD with Stoma
Last days of humanity Unreleased stuff (Old songs rerecorded) 8:15 min.
Wizard of Gore – Tribute to Impetigo - Revenge of the scabby man
Comeback of goregods – Tribute to Regurgitate- Cyst eater
Dutch Assault tracks
Gushing guts dessiminate from festerea fungus organs (unreleased track)
Last days of humanity – Unreleased songs 18 minutes
Last days of humanity split CD Murder Corperation (Unreleased) 16 minutes
Last days of humanity - Split Pic.Disc with Lymphatic Phlegm

+ wat tracks van alle full lengt cd's, mcd and live cd. Zo heb je een mooi overzicht van heel de historie.

Zondag de studio in om alles op een master disc te zetten. Heb er zin an!

[Dit bericht is gewijzigd door Warmaster666 op 18-10-2006 18:18]

Corpse Flakes
Rugop '81
Usericon van Corpse Flakes
Posted 17-10-2006 11:05 by Corpse Flakes Wijzig reactieProfiel van Corpse FlakesQuote dit berichthttp://www.muthachoppers.com

Kan ik al een exemplaar reserven?

Deze release komt in m'n verzameling!

..."Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me.

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 17-10-2006 13:07 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

aaah, wat gaaf om dat nog ff releasen.

lekker op shuffle!

edit shuffle is met een "U".

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 17-10-2006 13:08]

Suck my piss

stalinorgel
Usericon van stalinorgel
Posted 17-10-2006 13:22 by stalinorgel Wijzig reactieProfiel van stalinorgelQuote dit bericht

Heb eerlijk waar alleen de eerste demo.
cassettebandje met blauw gekopieerd hoesje destijds (eind 1990 kan dat?) gekocht van, volgens mij, de drummer destijds. dikkere gozer met donker piekhaar bij een AGx concert in de Dynamo.
Volgens mij trouwens ook nog ergens 'n nummer op een DSFA CD.

Warmaster666
Posted 17-10-2006 13:51 by Warmaster666 Wijzig reactieProfiel van Warmaster666Quote dit bericht

Hoeveel nummers staan er op die demo? als er een stuk of 12 op staan is het de tweede, de eerst had iets van 70 nummers, dat was ook meer noise.

stalinorgel
Usericon van stalinorgel
Posted 17-10-2006 14:10 by stalinorgel Wijzig reactieProfiel van stalinorgelQuote dit bericht

't was behoorlijke grind/noise inderdaad.
hoeveel erop staan, pfff, moet ik ff thuis kijken.
Was dat trouwens de drummer?

Warmaster666
Posted 17-10-2006 15:14 by Warmaster666 Wijzig reactieProfiel van Warmaster666Quote dit bericht

Erwin de Wit was in het begin de drummer, de eerste demo had als hoesje een foto van een oorlogskerkhof met een klein meisje bij een van de kruizen. De tweede had een getekend hoesje (door Steven koster) met allerlei monsters en zombie's. De eerste demo was titel loos, en de tweede was "human atrocity" Die tweede was de zang zwaar gepitcht.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-10-2006 18:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hebben!

signature

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-10-2006 19:11 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

oe aaarghhh braaaaaaakkkk hebbe, hebbe, hebbe, tering !!!

Fuck the world and fuck you

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 18-10-2006 0:50 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

he, zitten hier die boris opnames ook bij?

Warmaster666
Posted 18-10-2006 7:18 by Warmaster666 Wijzig reactieProfiel van Warmaster666Quote dit bericht

Ja, er zitten ook nog opnames tussen waar Boris op zingt.

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 18-10-2006 9:59 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Lekk0rre hap!!!

Member of the iso-betawuste crew!!

meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 18-10-2006 14:55 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Vet!!!

GuT
necrocannibal
Usericon van GuT
Posted 18-10-2006 15:05 by GuT Wijzig reactieProfiel van GuTQuote dit bericht

Moet ik hebben!

Defleshed by flieS
Usericon van Defleshed by flieS
Posted 19-10-2006 11:21 by Defleshed by flieS Wijzig reactieProfiel van Defleshed by flieSQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2006 13:22 schreef stalinorgel het volgende:
Heb eerlijk waar alleen de eerste demo.
cassettebandje met blauw gekopieerd hoesje destijds (eind 1990 kan dat?) gekocht van, volgens mij, de drummer destijds. dikkere gozer met donker piekhaar bij een AGx concert in de Dynamo.
Volgens mij trouwens ook nog ergens 'n nummer op een DSFA CD.

damn dan moet ik dat ding van je hebben.. dat is het enige dat ik nog niet heb haha... als het die 1e is dan met 70 nrs

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-02-2007 19:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

the sound of rancid juices is zooo gigantisch rot

lekker

signature

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 01-08-2008 16:35 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

ik heb Putrefaction In Progress nu ook lekker k*nk*r lomp beuken. die snaredrum is leuk!!

Suck my piss

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com