|
Auteur: |
|
|
hhehe beter.. enne welke film gaat het worden? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik weet niet echt wat wij hier mee te maken hebben. leuk voor je [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 18-01-2002 14:27] |
|
quote: Niets, ik wilde het gewoon ff melden... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: LOTR [Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 18-01-2002 14:29] If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Omkoperij dus. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:Wat een onzin ... dat is gewoon zo als het hoort. Ik vind het erg netjes. |
|
inderdaad zo hoort het ook!!! |
|
okee, het is idd wel netjes, vergeef mij mijn cynische bui. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Lekker, kun je me niet eens zon standaardbrief sturen... Power over others is nothing - Power over oneself is everything |
|
quote: If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
En die gratis kaartjes zijn voor... de op een na achterste rij? |
|
Kan je mooi bewaren voor deel 2 Dan weer die eisen stellen... (vergeten ze weer) en je vraagt ook meteen weer 2 vrijkaartjes voor deel 3 Toch wel slim.... |
|
Shit, tegenvallertje. Ik las het onderwerp en hoopte dat een moderator Panda eraf had gemikt. Jammer weer. Maareh, een beetje genoten van LOTR? Gaaf, he? Ik ga zondag voor de 2e keer... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Grappig... ik had dit ook op een ander forum gepost (een dvd-forum) en daar was ook al iemand die dacht dat ik dan wel op de achterste rij terecht zou komen met mijn vrijkaarten... Hoezo denken jullie dat nou... Ik ga gewoon weer op de rij zitten waar ik altijd ga zitten... Dat reserveer ik van tevoren. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Verder heb ik wel genoten van LOTR hoor want we zaten uiteindelijk op de "goede" rij natuurlijk... Nu dus nog een tweede keer erheen (áls ie volgende week nog draait hier!) En anders wordt het Jeepers Creepers (ofzoiets), want die schijnt - volgens mijn chatvriendin - heel eng te zijn... *benieuwdwees* If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
Index / Algemeen |