|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zaterdag 16 december is het weer tijd voor interessante Metal in venue De Kade in Zaandam. De volgende acts zijn geprogrammeerd voor de avond: MANEGARM (S) www.manegarm.com SLECHTVALK (NL) www.slechtvalk.com MYRKVAR (NL) www.myrkvar.nl Check de sites van de bands voor meer info. Entree: 14 euro Aanvang: 20.00 uur www.kade.nl Op de site van De Kade kun je o.a. routebeschrijvingen vinden. See you all. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 18-10-2006 18:00] |
|
Erg gaaf! Maar ook erg ver weg en op een zaterdag |
|
Je had liever doordeweek? |
|
mamAgarm? mods! en wtf doet slechtvalk daarbij? Je moeder. |
|
quote: Ja, OV studentenkaart enzo |
|
ik gok optreden Mamagarm? |
|
quote: Gun die gasten ook wat, het is hun eerste optreden sinds januari |
|
Ah cool, Manegarm en Myrkvar aardig dichtbij. Misschien wel aanwezig. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: ze waren te druk met bijbelstudie bezig geweest? Je moeder. |
|
quote:Christenen stampen... Zie de hoes van "Vredens Tid" |
|
quote: |
|
quote: :D Je moeder. |
|
Slechtvalk heeft er totaal geen moeite mee om met niet-christelijke bands te spelen en Manegarm heeft er blijkbaar ook geen moeite mee om met een christelijke band te spelen. Zo hoort het |
|
Is inderdaad compleet belachelijk Manegarm op 1 podium met Slechtvalk. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
weer een band om af te schrijven o wacht, ik vond ze al kut Je moeder. |
|
quote: |
|
Slechtvalk: Genre(s): Melodic "Black" Metal Lyrical theme(s): Christianity, Fantasy Lol... Christianity & Fantasy is toch al hetzelfde? |
|
Wel een vrij hoge entreeprijs, maar hier ga ik zeker bij aanwezig zijn! Manegarm speelt de dag ervoor ook in de Biebob, zonder Myrkvar maar wel met Eluveitie. Ik hoorde dat Manegarm en Myrkvar nog een NL datum zouden doen, weet alleen nog niet waar. |
|
quote: LOOOOOOOOOOLLLLLL (Zonder op de band te willen schijten, want het zijn toffe lui! ) Bruce Banner |
|
quote:nee hoor, er is genoeg fantasy die niet christelijk is. |
|
Een dag eerder in de Biebob. Daar ben ik misschien wel aanwezig. Wil Manegarm wel eens live aan het werk zien. |
|
quote: Ja gaaf, laten we die discussie nog eens oprakelen! |
|
yeah, goed plan! Je moeder. |
|
Ok .. Waarom zou Slechtvalk geen black kunnen spelen dan? |
|
quote:Ik bedoel ook meer andersom, ofwel: Het christendom is een grote fantasy |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |