|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
PANCHRYSIA speelde reeds op graspop en heeft onlangs nog een splitcd uitgebracht met iconoclasm. Met al 2 albums en een split op hun palmares zijn ze goed bezig om brutaal en rauw hun weg naar de top van de belgische black metal te verzekeren. http://www.panchrysia.be/ http://www.myspace.com/panchrysia WAPENSPRAAK & DRINKGELAG over deze heidense zwijnen kunnen we simpel zijn For, you see: W&D is nót salonfähig! W&D is ugly. W&D smells. W&D is impolite. W&D will fuck you up if you try to dance to their music. W&D worships strange entities in gory mud pools. W&D is oldskool. And, most of all: W&D is heathen to the bone http://www.klankult.org AGUYNGUERRAN Deze band staat voor megasnelle totaal antichristelijke black metal in de puurste zin, meer kun je er niet over zeggen. http://users.telenet.be/nguaroth/ panzer In 2002 kwamen 5 duister figuren bij elkaar om een statement te maken tegen alle trendy black metal. In 2004 vloeide daar een eerste demo uit voort. Maar anno 2006 blijft panzer hun tocht voortzetten. http://www.panzer.be |
|
Gatverdamme!!! Wat een line-up Dat wordt schuiven in de agenda om hier toch proberen bij te zijn!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Idd, ocharme mijne nek Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:jij moet me toch eens laten weten wie je bent. Elke show word het beter, maar ik denk niet dat ik deze kan overtreffen. |
|
quote: Op Kutschurft gaan we elkaar hoogstwaarschijnlijk wel gepasseerd zijn... Volgende keer bordje om je nek hangen en dan krijg je biertje van me, ok? Deze line-up is natuurlijk niet echt te vergelijken met die van Kutschurft, maar idd héél erg mooi!! Edit: Als je Bleh of Bloh kent zal herkennings- en kennismakingsproces heel wat vlugger verlopen... Zijn deze dames gekend bij u? [Dit bericht is gewijzigd door Snoodaerdt op 20-10-2006 9:44] Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Peins dank diene avond ook we me nen pinte goan rondsjollen in Ohk. |
|
Nee, ik ken ze niet, alleszinds niet op het board, irl mss wel. Tuurlijk is het niet te vergelijken met men vorige, maar altijd hetzelfde is saai. Mss is het de volgende keer wel allemaal heavy metal Maar deze show zal normaal verzet worden van datum |
|
Mss is het de volgende keer wel allemaal heavy metal Maar deze show zal normaal verzet worden van datum Mooi zo! Dat weekend was bij al redelijk volgestouwd dus dat opent mss al meer mogelijkheden Member of the iso-betawuste crew!! |
|
De datum blijft toch, ik zal er helaas niet, of pas later aanwezig zijn. |
|
quote: Bij mij zal het vreesk njet worden op deze dag... We zien nog wel, mss valt er nog iets te forceren Member of the iso-betawuste crew!! |
|
tja , kvind het ook maar kloten. Trouwens bijn jij ronny op BHC ? |
|
quote: Ronny hebben ze me nog niet genoemd... Johnny mss ja, als ik in "leuke" bui es de beest uithang op een fuifje Maarrem... neen dus, srr! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Ik bedoelde trouwens ODB ipv BHC gewoon omdat er op dat forum iemand in dezelfde situatie zit als jij |
|
Nopes, ook niet... Ik zit alleen maar op ZM forum Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote:bleh en bloh zijn dat 2 meisje waarvan de oudste vrijd met legatius Ze zijn van izzegem klopt da? En ik ben wel makkelijk te herkennen hoor, loop meestal constant rond, ofwel ben ik bezig op het podium, ofwel bands ant helpen in en uitladen, ofwel bezig met het eten. Loop eigenlijk dikwils rond als een kieken zonder kop om alles in orde te krijgen. En dan op het einde van de avond te beseffen dat ik eigenlijk bijna nix gezien heb. Maar ja, uiteindelijk is het wel de moeite waard, eens je merkt dat iedereen zich geamuseerd heeft, je toch uit de kosten bent en je toch een speciale show gegeven hebt. |
|
quote: Yeps!! Bleh, die hier ook post, is het liefje van Legatius ja En Bloh, die hier enkel leest , is het jongere zusje die Hypnos achter zich aan heeft Ze zijn wel niet van Izegem me dunkt... 't was iig ergens in de westhoek, niet ver van Diksmuide Leuke meisjes hoor Tja, als je regelmatig nog zo'n show organiseert zal ik je wrsch nog wel eens tegen het lijf lopen... Het zal vreesk wel niet deze show zijn want zoals gezegd nogal druk weekend dan en het is ook niet zo heel erg bij de deur drmee... Member of the iso-betawuste crew!! |
|
en ik maar denken dat Legatius alleen maar voor dikke negerinnen zoals gerda Havertong ging.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Marjolein is iig geen dikke negerin nee Member of the iso-betawuste crew!! |
|
ja, das indd wel makkelijker dan. Wie heeft ze achter zich aanlopen? want ik ken die ook nie. |
|
quote: Let vooral op de nationaliteit Je kan me de bout hachelen! |
|
Dikke Poolse truckers? |
|
quote: Pools? Klopt. Trucker? Klopt. Dik? Dat weet enkel irritante klootzak. Zooo diep is hij nog niet op zijn fantasieën ingegaan. Je kan me de bout hachelen! |
|
timetable: deuren 19 u 30 panzer 20 u 00 - 20 u 40 aguynguerran 21 u 05 - 21 u 45 wapenspraak en drinkgelag 22 u 10 - 22 u 50 panchrysia 23 u 20 - ... VVK tickets BBQ en ostendsche ploate |
|
en de kans word groter dat ik toch er op tijd zal graken |
|
Damn zeg, supervet feestje Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |