IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : PunkRockHeavyMetal Karaoke Gigant, Apeldoorn Vorige pagina
earik mortem
S.T.O.M.P.
Usericon van earik mortem
Posted 02-11-2006 15:57 by earik mortem Wijzig reactieProfiel van earik mortemQuote dit berichthttp://www.theluciferprinciple.nl

**skup**

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-11-2006 16:08 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2006 13:20 schreef earik mortem het volgende:
vrijdag 3 november, Gigant, Apeldoorn

Naar voorbeeld van een soortgelijk initiatief in New York hebben een aantal Groningers PunkRockHeavyMetal Karaoke opgezet. Zing / schreeuw / grunt zelf mee met de band! Een songlist van ruim 75 nummers staat op www.letsgotohell.nl dus bereid je voor. Met live band !!!!!!!!!!!!

Support PLUSMINUS (Metalcoverband) http://www.plusminusrocks.com/

Zaal open: 20.30 uur.

entree: 5 euro

Gave shit ja.
Ik had ze benadert voor Occultfest pre party maar ze mailden nooit terug, helaas.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-11-2006 16:09 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2006 22:13 schreef MischiefMira het volgende:
Anyway, wie gaat erheen in Apeldoorn? Ik denk dat het nog wel te redden is na de Cromags in de Goudvishal, dus zullen wij er wel zijn.

Niet naar Leeuwarden jij?

Maarre damn die video's, grotendeels zelf zien speuln toen.. allerlei bekenden hehe.

http://esnips.com/doc/8e039544-f21c-4917-82ab-4fae90fcde6a/noordschok.aceofspades.wmv?keepreferrer=1

Gaafheid!

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-11-2006 16:14]

the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 02-11-2006 16:22 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 2 november 2006 16:08 schreef MMayo het volgende:
Gave shit ja.
Ik had ze benadert voor Occultfest pre party maar ze mailden nooit terug, helaas.

Idd jammer ja, volgend jaar weer proberen want lijkt me nog steeds erg leuk op occultfest!

see you at occultfest!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-11-2006 16:24 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2006 16:22 schreef the witch het volgende:
Idd jammer ja, volgend jaar weer proberen want lijkt me nog steeds erg leuk op occultfest!

Moeten die lui wel een keer terug reageren hehe. Leek me ook erg leuk voor de vrijdag ja, kan Rajacker zich helemaal uitleven

Ps: Ik heb nog wel wat leuke ideetjes daarover, zal ze wel meenemen naar de volgende vergadering

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-11-2006 16:24]

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 02-11-2006 16:43 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2006 16:09 schreef MMayo het volgende:
Niet naar Leeuwarden jij?

Nope, ik ga de Groningers aanmoedingen natuurlijk!
Jij niet zeker?

En de mail van die gasten werkt nu als een trein, ik heb ze net geboekt voor het Oude RKZ (details follow a.s.a.p.) en ik krijg steeds binnen een dag antwoord hoor. Het mailadres staat op hun site: www.letsgotohell.nl.
Hier staan ook alle nummers en lyrics dus kan iedereen vast thuis voor de spiegel gaan oefenen...

Dat zou lachen zijn op Occultfest ja. Gewoon een trapje tegen het podium plaatsen zodat alle potentiele zangers en zangeressen het podium in showbizz-stijl kunnen betreden...

Bla

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-11-2006 16:48 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2006 16:43 schreef MischiefMira het volgende:
Nope, ik ga de Groningers aanmoedingen natuurlijk!
Jij niet zeker?

En de mail van die gasten werkt nu als een trein, ik heb ze net geboekt voor het Oude RKZ (details follow a.s.a.p.) en ik krijg steeds binnen een dag antwoord hoor. Het mailadres staat op hun site: www.letsgotohell.nl.
Hier staan ook alle nummers en lyrics dus kan iedereen vast thuis voor de spiegel gaan oefenen...

Dat zou lachen zijn op Occultfest ja. Gewoon een trapje tegen het podium plaatsen zodat alle potentiele zangers en zangeressen het podium in showbizz-stijl kunnen betreden...

Ik had ze via de site gemailt plus via het mailadres wat ik van een van die lui had gekregen, maar nooit wat weer van gehoort.

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 03-11-2006 16:13 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2006 16:48 schreef MMayo het volgende:
maar nooit wat weer van gehoort.

quote:
Op 2 november 2006 16:43 schreef MischiefMira het volgende:
de mail van die gasten werkt nu als een trein

Vooruit kijken zeurkousje, niet achteruit.

Kom maar effe feesten vanavond, kun je ze live je Occultfest contract laten tekenen

[Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 03-11-2006 16:14]

Bla

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-11-2006 16:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2006 16:13 schreef MischiefMira het volgende:
Vooruit kijken zeurkousje, niet achteruit.

Kom maar effe feesten vanavond, kun je ze live je Occultfest contract laten tekenen

Kan niet, zit in Leeuwarden vanavond

SH
Usericon van SH
Posted 04-11-2006 17:23 by SH Wijzig reactieProfiel van SHQuote dit bericht

Lijkt me idd ook erg lache, damn, dat ze toch maar eens naar Eindhoven komen

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com