|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
**skup** |
|
quote: Gave shit ja. Ik had ze benadert voor Occultfest pre party maar ze mailden nooit terug, helaas. |
|
quote: Niet naar Leeuwarden jij? Maarre damn die video's, grotendeels zelf zien speuln toen.. allerlei bekenden hehe. http://esnips.com/doc/8e039544-f21c-4917-82ab-4fae90fcde6a/noordschok.aceofspades.wmv?keepreferrer=1 Gaafheid! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-11-2006 16:14] |
|
quote: Moeten die lui wel een keer terug reageren hehe. Leek me ook erg leuk voor de vrijdag ja, kan Rajacker zich helemaal uitleven Ps: Ik heb nog wel wat leuke ideetjes daarover, zal ze wel meenemen naar de volgende vergadering [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-11-2006 16:24] |
|
quote: Nope, ik ga de Groningers aanmoedingen natuurlijk! Jij niet zeker? En de mail van die gasten werkt nu als een trein, ik heb ze net geboekt voor het Oude RKZ (details follow a.s.a.p.) en ik krijg steeds binnen een dag antwoord hoor. Het mailadres staat op hun site: www.letsgotohell.nl. Hier staan ook alle nummers en lyrics dus kan iedereen vast thuis voor de spiegel gaan oefenen... Dat zou lachen zijn op Occultfest ja. Gewoon een trapje tegen het podium plaatsen zodat alle potentiele zangers en zangeressen het podium in showbizz-stijl kunnen betreden... Bla |
|
quote: Ik had ze via de site gemailt plus via het mailadres wat ik van een van die lui had gekregen, maar nooit wat weer van gehoort. |
|
quote: quote: Vooruit kijken zeurkousje, niet achteruit. Kom maar effe feesten vanavond, kun je ze live je Occultfest contract laten tekenen [Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 03-11-2006 16:14] Bla |
|
quote: Kan niet, zit in Leeuwarden vanavond |
|
Lijkt me idd ook erg lache, damn, dat ze toch maar eens naar Eindhoven komen |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |