IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : RockZondag in De Azijnfabriek Volgende pagina
HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 20-10-2006 14:04 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Vanaf volgend jaar gaan we iedere 2 maanden in De Azijnfabriek (Roermond), RockZondag organiseren.

De bedoeling is dat er 2/3 beginnende, opkomende bands optreden in het voorprogramma van 1/2 grotere ervaren bands.

Welke band durft het aan om in Roermond te komen optreden?

De 1e editie is op 18 maart.

Bands kunnen mij mailen: XNDohmen@gmail.com

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 20-10-2006 14:15 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 20 oktober 2006 14:04 schreef HEUY het volgende:
HEUY!!!!

Vanaf volgend jaar gaan we iedere 2 maanden in De Azijnfabriek (Roermond), RockZondag organiseren.

De bedoeling is dat er 2/3 beginnende, opkomende bands optreden in het voorprogramma van 1/2 grotere ervaren bands.

Wat schuift dat?

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 20-10-2006 14:16 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2006 14:15 schreef blonde rockgod het volgende:
Wat schuift dat?

Slim zo'n reactie. Mathieu wil alleen maar komen spelen voor het geld.
Nu word je vast heel erg serieus genomen. En het lijkt me toch niet dat ene programmeur hier bedragen gaat posten?

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 20-10-2006 14:17]

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

blonde rockgod
Posted 20-10-2006 14:18 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Haha, nee hoor, maar er moet wel iets tegenoverstaan.
[edit] Nou, hij vraagt bands, en bands vragen wat zijn budget is. Dat is toch niet zo vreemd? Als hij weinig budget heeft, dan heeft het soms toch geen zin om te reageren?

[Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 20-10-2006 14:20]

AngelOfDeath
Posted 20-10-2006 14:19 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Leuk publiek/ gezelligheid enzo.... Je weer eens ergens laten zien waar nog geen kip van je band heeft gehoord...

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 20-10-2006 14:19]

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-10-2006 14:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

CL is commericeeeééééééééééélllll

AngelOfDeath
Posted 20-10-2006 14:22 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 20-10-2006 14:25 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Ligt er natuurlijk aan wat je te bieden hebt

laat maar wat horen en mail me maar dan kunnen we dan verder praten...en als je vanavond naar Slayer gaat kun je proberen om me om te kopen

blonde rockgod
Posted 20-10-2006 14:26 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 20 oktober 2006 14:25 schreef HEUY het volgende:
HEUY!!!!

Ligt er natuurlijk aan wat je te bieden hebt

laat maar wat horen en mail me maar dan kunnen we dan verder praten...en als je vanavond naar Slayer gaat kun je proberen om me om te kopen

Ah, zal ik een cdtje meenemen van ons? Ik sta waarschijnlijk in de buurt van Ollie.

AngelOfDeath
Posted 20-10-2006 14:27 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Alsof je elkaar kunt vinden daar..

blonde rockgod
Posted 20-10-2006 14:28 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 20 oktober 2006 14:27 schreef AngelOfDeath het volgende:

Ik is groot en jij bent klein........

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 20-10-2006 14:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2006 14:27 schreef AngelOfDeath het volgende:
Hem wel ..

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 20-10-2006 14:30]

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 20-10-2006 14:33 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

ja, ik heb lang haar en een zwart t-shirt aan, verder een spijkerbroek en kisten eronder. Weet je me nu te vinden?

blonde rockgod
Posted 20-10-2006 14:34 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 20 oktober 2006 14:33 schreef HEUY het volgende:
HEUY!!!!

ja, ik heb lang haar en een zwart t-shirt aan, verder een spijkerbroek en kisten eronder. Weet je me nu te vinden?

Haha, ik heb lang blonT haar, een zwart shirt en een zwarte spijkerbroek aan.......Ik mail wel...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 20-10-2006 14:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Als jullie nu allebei eens bloem in je haar doen, lopen er iig twee metalheads voor lul

watery black
Usericon van watery black
Posted 20-10-2006 14:43 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

heuyke kun je niet missen gewoon op het geluid afgaan.

"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."

blonde rockgod
Posted 20-10-2006 14:43 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 20 oktober 2006 14:40 schreef Jenje het volgende:
Als jullie nu allebei eens bloem in je haar doen, lopen er iig twee metalheads voor lul

Er gaat iemand voor lul lopen, maar dat weet hij nog niet

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 20-10-2006 14:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2006 14:43 schreef blonde rockgod het volgende:
Er gaat iemand voor lul lopen, maar dat weet hij nog niet
Alweer Raj?

blonde rockgod
Posted 20-10-2006 14:45 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Tomtiedomtiedom.......Zei je wat Jenje?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 20-10-2006 14:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2006 14:45 schreef blonde rockgod het volgende:
Tomtiedomtiedom.......Zei je wat Jenje?
*wish I could be there *

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 20-10-2006 14:46 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2006 14:43 schreef watery black het volgende:
heuyke kun je niet missen gewoon op het geluid afgaan.

HEUY!!!!

ja ik ga vanaf 17.30 in Den Bosch schreeuwen

watery black
Posted 20-10-2006 14:47 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2006 14:46 schreef HEUY het volgende:
HEUY!!!!

ja ik ga vanaf 17.30 in Den Bosch schreeuwen

jij wel toch?

gaat tinus ook mee vanavond?

"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 20-10-2006 14:50 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2006 14:47 schreef watery black het volgende:
jij wel toch?

gaat tinus ook mee vanavond?

HEUY!!!!

met een pot bier in de hand schreeuw ik door het ganse land ...tinus gaat vanavond ook

eej Sjakie welke bands waren dat ook alweer die je een tijd terug had doorgemaild? mail die nog eens...pc is gecrached

watery black
Posted 20-10-2006 14:51 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2006 14:50 schreef HEUY het volgende:
HEUY!!!!

met een pot bier in de hand schreeuw ik door het ganse land ...tinus gaat vanavond ook

eej Sjakie welke bands waren dat ook alweer die je een tijd terug had doorgemaild? mail die nog eens...pc is gecrached

pfoe das alweer een tijd geleden... ik ga es effe zoeken hoor mail ik je dan na t weekend wel effe.

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 20-10-2006 16:31 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 20 oktober 2006 14:04 schreef HEUY het volgende:
HEUY!!!!

altijd leuk om in de Azijn te spelen

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 22-10-2006 18:06 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2006 14:40 schreef Jenje het volgende:

HEUY!!!!

Ook zonder bloem elkaar gevonden, maar nog geen muziek van de blonde dolly gehoord

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com