|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
It's all fun and games 'till someone losses an eye. Then it's just fun you can't see |
|
Oeh, leuk. Ik denk dat ik wel ff kom loeren. |
|
Goffer Wim , mooie subtitel lampje |
|
quote: Met dank aan lampje. |
|
Hmmm, misschien even in Ede langwippen Scrotum wil ik na al die stickers toch wel eens in het echt zien... |
|
Zit café 545 op de plek waar de So What eerst zat oid? Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Ik weet het niet precies, het zit er geloof ik praktisch naast. Parkweg in ieder geval. lampje |
|
Neemt Scrotum hun laatste cd mee om te verkopen? Die moet ik nl nog hebben. Of is ie nog niet te koop? En Lampje, neemt U uw eega mede? |
|
Die demo is nog niet klaar (hoesje en mastering ontbreken nog).... Noortje moet werken tot 9 uur, dus die zal er wel niet bij zijn, denk ik. lampje |
|
Ah, ok en ok. Dan kom ik waarschijnlijk alleen met mezelf, hehe. |
|
Nieuwe act, iedereen komen! http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
Nieuwe act ?!? Neemt Kevin zijn aapje mee !?! En hoe zat dat nou met Prima-Nocte. lampje |
|
FF verduidelijking.. er zijn wat flyers verspreid door ons met Prima Nocte erop.. We moesten de flyers al maken, maar hadden nog niet helemaal kunnen bevestigen(zanger nog niet kunnen bereiken) Helaas konden ze dus niet. Sinds gister een vervanger erbij: Xantossa!!!! Programma begint zo rond 21:00 uur, 21:15 uur met aftrap van Xantossa, daarna Netherstorm en sluiter is Scrotum (zoals het er nu uit ziet) It's all fun and games 'till someone losses an eye. Then it's just fun you can't see |
|
Kunnen we met Scrotum niet openen ? Xantossa bestaat het langst dus dan vindt ik dat wel een geschikte afsluiter. Of Netherstorm als afsluiter (dit was toch jouw laatste optreden met hun, of heb ik dat weer helemaal verkeerd begrepen ?). Dan kan jij, sghmallood, nog even uitrusten tijdens Xantossa. lampje |
|
Lijkt mij geen goed plan It's all fun and games 'till someone losses an eye. Then it's just fun you can't see |
|
mmmm, mij eigenlijk wel ......maaaaaaar vooruit BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
quote: En hoe laat zal het dan afgelopen zijn, dit ivm dat ik met de trein terug moet en shit. |
|
Hmmmz zal een dorstige avond worden, is kijken hoe de scrotums zich manifesteren voordat ze moeten spelen want volgens mij is dit de eerste keer dat ze headlinen,, haha Dus niet te veel ( ( ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
mmmmmmmmmmmmm, tijdens & na het optreden ga ik op belachelijke wijze de drankschade inhalen Da's ook niks voor ons dat headlinen, wij moeten als eerste om vervolgens het bier van de andere bands te verorberen BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
Vorig jaar speelde we ook als laatste op het Wagban festival... Dat was een waar festijn, hahahaha. lampje |
|
quote: Euh... |
|
*kick* Ik wil het wel graag weten, de laatste trein gaat al om 23.21 en als ik dan half scrotum mis, dan heeft het niet zoveel zin. |
|
Je mist de helft van je scrotum? |
|
Bwahahaha... |
|
quote: Ik rijd erna naar Veenendaal, je kan wel mee rijden als je wilt. lampje |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |