|
Auteur: |
|
|
|
|
Uiteraard aanwezig Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Misschien in Biebob eens checken. |
|
In Biebob ook aanwezig hehe, jammer dat het op een woensdag is, had wel willen drinken....hoort gewoon bij Breed Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Doe jij ze alle (hoeveel zijn het?) 5 ofzo? En heb je nog spannende Moskou verhalen? |
|
Eens kieken of ik wat geld bij mekaar kan schrapen |
|
Wat een rare mensen heb je daar leren kennen. |
|
Als je ze zo op het eerste gezicht ziet zou je dat helemaal niet van hen verwachten hehe. Haar vader was ook erg kwaad achteraf In ieder geval was Rusland zeer goed bevallen en als het goed is ga ik met kerst 2 weken naar Stavropol Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Info uit de Baroeg-mail: Het Noorse Nocturnal Breed brengt deze avond een heftig portie Thrash Metal met Black Metal invloeden. De line up met daarin leden en ex-leden van Dimmu Borgir, Gehenna en Satyricon staat natuurlijk garant voor een grote mate van kwaliteit en ervaring. Of de heren de hoge verwachtingen die hierdoor – en door de succesvolle tour met Bal Sagoth en Emperor in 1996 – gewekt worden waar kunnen maken is vanavond te aanschouwen in Baroeg! Demonizer uit België speelt ook een zwartgeblakerde vorm van Thrash Metal. De band heeft een aardige staat van dienst en heeft het Nederlandse clubcircuit al meermalen aangedaan met als hoogtepunt een optreden op het X-massfest in 2003. Het eveneens Belgische The Reckoning is bij de meeste mensen beter bekend als Infernal Legion. Onder die naam deden ze namelijk al optredens is het voorprogramma van Vader, Sodom, Morbid Angel en Deicide. Het debuut album “Deathlike Millenia” is onlangs uitgekomen via Shiver records. Hierop is op rap tempo gespeelde Death Metal te horen gespeeld door technisch onderlegde muzikanten. Primal Dawn uit Ierland maakt Death/Black Metal die het best omschreven kan worden als : snel, hard, met overtuiging en primitief. |
|
Deze bands a.s. Zaterdag in Gloppe - Leeuwarden. Ipv The Reckoning staat er dan de Wit Russische band Apocryphal bij, en dus Nocturnal Breed, Demonizer en Primal Dawn. |
|
Jammer van de wederom belachelijk lage opkomst! Nocturnal Breed was wel weer erg gaaf, goede sfeer ook in de zaal...jammer dat headbangen er niet meer inzit nu ik sinds zaterdag een kale kop heb Andere bands niet gezien omdat ik TE lam was van zaterdag. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Wat zeg je me nu?? En trouwens kan dat wel --> |
|
quote: Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:dit vind ik maar niks hahaha, da's niet metol Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Super vette show van Nocturnal Breed, gisteren! De opkomst was idd asociaal laag. Veel mensen hebben dus wat gemist. |
|
Gedurende de hele tour viel de opkomst tegen...Rotterdam +/- 40 betalenden volgens Leon, Leeuwarden waren er er ook maar +/- 60/70, Vosselaar zo'n 60 man, 1 van de optredens in Duitsland zelfs maar 20 man, Oostenrijk zo'n 40 man Zeer vreemd [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 06-11-2006 18:07] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
godver vergeten |
|
Oostenrijk waren er 15 man.... In fucking hafen, die zaal is al zo HUGE! |
|
quote:Mag je wat de Gloppe betreft dus nog niet klagen |
|
is de laatste tijd toch wel vaker dat er geen hond op afkomt als het geen hele grote naam is? vaak zat al in een vrijwel lege zaal gestaan (apeldoorn niet meegeteld, daar weet nooit iemand dat er wat is hehe) Je moeder. |
|
Nou ik vond eigenlijk alleen die eerste band leuk. De rest heb ik half liggen pitten op de bank ik het kroeg gedeelte |
|
Ik had het graag willen zien maar ik wist niet dat ze uberhaupt speelden dit weekend, vorige keer Nocturnal Breed ook al gemist ivm met eigen optreden. Helaas pindakaas. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote:Die bank lag dan ook heerlijk Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Index / Concerten |