|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Beterschap! Meatgrinder en ik zullen rond kwart voor negen Baroeg binnenstappen! |
|
Jup, heb er zin in. Vraag me af of we de hele set van X-Tinxion uit kunnen kijken. Wordt krap denk ik. Ach, we'll see. |
|
quote: Ach, jullie hebben wel geluisterd want het was precies om 00.00 afgelopen Body Bag Society: Aardig optreden voor een beginnend bandje. Er zit wat mij betreft nog iets te weinig richting aan het repertoire, waardoor je soms het idee hebt dat je naar een thrashband staat te kijken en het volgende nummer is dan weer erg nu-metal/hardcore-achtig. Verder een goed optreden dus Warmaster: Hier vond ik dus geen klap aan, maar dat had ik vantevoren wel verwacht. Death metal is sowieso niet zo vaak aan mij besteed. X-Tinxion: Heel erg gaaf optreden! Monica heeft een veel diversere stem dan ik vantevoren dacht. Thrashzang, screams, grunts, het klinkt eigenlijk allemaal even goed. Enthousiaste frontvrouw ook, waardoor het publiek zeker een stuk meer mee ging doen. Ik heb alweer zin in het optreden in Bibelot Gespot: - Rajackar - Ratje (uiteraard) |
|
Was zeker een zeer geslaagd feestje! @Argus: jammer dat jullie er niet waren. Maar volgende keer beter *doet orange grip* |
|
Was zeer gezellie ja!! @Tenderstrike, wie was jij dan? |
|
Ja, het was gaaf! Eerste band viel me zeer mee, had anders verwacht. Lekkere nummers. Warmaster al eens gezien. Goeie show, jammer van dat foutje maarja, dat lag aan het geluid. X-Tinxion was ook zeer oke. In het begin was het geluid niet echt best, maar dat was bij alle bands zo. Later werd het wel goed. Volgende week weer Gezien: -Ratje -Stigmatizer -Meatgrinder [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 11-11-2006 15:11] |
|
quote: Ik stond tijdens X-Tinxion tussen de twee palen in, met een Blind Sight-vest aan (uiteraard ) |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |