|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Jij komt hoger? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Even wat toffe clips dan maar, dat is mooier dan de harige bips van M (daar heeft hij dus wel haar): In Peak Fitness Condition Spleen United Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nee, Panic at the Disco!, dat is fijn! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: jaja, probeer de aandacht maar van je eigen slechte smaak af te leiden |
|
Nieuwe single Tribe is te beluisteren op myspace http://www.myspace.com/spleenutd Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ah, even luustern. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik vind 'Neanderthal' een stuk gelikter en meer poppy in vergelijking met 'Godspeed'. Ik moest even wennen omdat ik wat anders verwachte maar ik vind hem erg lekker . Niet voor metalheads uiteraard Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wat clips van Neanderthal: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Cool |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |