|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
....donderdag dus |
|
HEUY!!!! Vanavond dus een opwarming voor de metalquiz in De Azijfabriek |
|
quote: Wat is er vanavond te doen dan? |
|
iets met bier drinken, denk ik |
|
quote:ok. |
|
HEUY!!!! nee dus, vanavond zijn bijna alle bands voorbij gekomen die waarvan we iets op de metalquiz zullen vragen |
|
EN veel bier drinken hehehe, heb nog steeds een kutgevoel in mijn maag...de shaorma van vanacht wil via dezelfde weg terug maar ik wil vooralsnog niet toegeven aan dat gevoel. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hmmmmmmmm, toch niet binnen kunnen houden [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 17-05-2007 12:21] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! Goed bezig Hub ......dit was de eerste keer dat ik sjwoarma gegeten heb die niet eens naar sjwoarma smaakt...smaakte eigenlijk helemaal nergens naar, smaakloos. Ik denk dat aan je kots meer sjwoarma smaak zat. ....maar goed, vanavond dus....wie gaat Dennis van zijn troon slaan |
|
En die smaak is ook al niet al te goed...de reepjes wortel schoten door m'n neusgaten naar buiten waardoor die gore lucht almaar in m'n neus blijft hangen, dat tast al mijn zintuigen aan nu [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 17-05-2007 16:23] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ROFL |
|
quote: Mooi, er is een prijzenpakket?!? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:Yep, o.a. Displeased Records heeft gesponsord en een mooi pakket samengesteld Heb de kots niet op kunnen vangen, anders was dat ook een mooie prijs geweest hehehe....Hub's Gal Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! naast displeased prijzenpakket ook nog consumptiebonnen, 2 vrijkaartjes voor Hub & Heuy Metalfest en, hoe kan het ook anders, de winnaar krijgt een halve liter bier te verwerken |
|
Hey ik ben in ieder geval wel aanwezig |
|
het was gezellig |
|
Was een leuk en geslaagd feestje en het bier vloeide weer als vanouds Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Uitslag? |
|
1. Dennis Schreurs met 108 punten 2. Wim Vossen met 98 punten 3. Wilbert Jansen met 89 punten Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
en wat waren de vragen? |
|
Die heeft Xander nu....we hadden 2 muziekfragmenten ronden, 1 ronde intro's en 2 ronden open vragen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Quiz niet af kunnen maken ivm met de trein, maar wel gelachen |
|
quote:Kijk aan, Wim heeft dus hard gestudeerd afgelopen jaar En jammer dat ik me niet op Wilbert kon revancheren dit jaar |
|
quote:Is jammer genoeg inderdaad iets langer getrokken dan we verwacht hadden maar mooi om te horen dat je je geamuseerd hebt Maarre, wie precies was je? Er waren erg veel onbekenden voor mij dit keer hehe.... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |